|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Oeps, _ voor een . aangezien. |
|
Gelukkig, ik begon me al zorgen te maken She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
(held ) She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ghehehehe. Enjoy! |
|
Godver wat een lekkere schijf. Die komt in de collectie She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Vermoedelijk wel. Staat al heel de avond op repeat hier. JEZUSSSSSSS |
|
Heh, nu al de nummer 1 release van 2008 gevonden? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Minimaal |
|
*listening now* Track 'Bleed'is iig al echt baggervet! Fucking strak But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Godverrr, vanavaond ff neerhalen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Begin nu wel redelijk te kwijlen na dat ene nummer en jullie reacties!! When your people matter, menstrual health matters |
|
Sjezus... waarom komen goede cd's altijd tegelijk? Nu moet ik én de nieuwe Mars Volta én Meshuggah luisteren!! Mijn jaarlijstje ziet er in ieder geval tot nu toe zo uit: 1. Meshuggah - ObZen 2. The Mars Volta - The Bedlam of Goliath ;-) Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Offtopic: hoe klinkt die nieuwe TMV? Beter gezegd, hoe bevalt ie me als ik Deloused supergoed vind, frances behoorlijk goed en Amputechture 1 keer gedraaid heb omdat ik het veel te pretentieus/complex vond? |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Goed idee |
|
Hmm, eerder Meshuggah trok me niet zo, maar deze kickt er wel aardig in Of ze hebben nu een betere plaat uit, of ik en nu gewoon eindelijke Meshuggah-compatible Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Chaosphere of DEI proberen, weet je het zo (Of Nothing. Die Catch 33 doet mij persoonlijk dan weer wat minder.) She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Wie weet Vooralsnog heb ik verder alleen die Catch-33 op m'n PC staan, dat schiet dus niet op. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Die nieuwe cd is weer behoorlijk ok. Het is nog geen "Destroy,Erase,Improve", maar het gaat weer de goede kant op. Wie had dat durven hopen na die ongelooflijk saaie, shitmeuktitels die de band de afgelopen periode heeft uitgebracht. |
|
ObZen is inderdaad wel weer heel anders dan een Nothing of een Catch 33! Het openingsnummer al, zo catchy als wat! Maar wat een VETTE plaat weer zeg Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:+ 1 Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
"Lethargica" is misschien wel mijn favo nummer van de plaat. Die chugga na het cleane intermezzo is zo fucking lomp en massief, het maakt niet uit waar ik ben als ik het hoor, ik moet gewoon met mijn hoofd schudden. |
|
quote:ARGH ARGH ARGH JA! JA! Godver ik sta hier echt al jumpend tegen de muren van m'n kamer te beuken Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
nou ehm.. potver zeg. Nu moet ik hem haast ook wel gaan beluisteren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |