IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Meshuggah Vorige pagina | Volgende pagina
Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 14-01-2008 22:30 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ok, thanks
Knap gespeeld, dat zeker, maar niet echt mijn ding.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-01-2008 22:31 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Gewoon een keer future breed machine luisteren, of de hele schijf van Chaosphere. Ben je zo om


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 14-01-2008 22:33 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Zal het nog eens een luisterbeurt geven dan


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-01-2008 22:34 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik luister hem nu al echt voor de 15e keer.
Gvd jezus tering wat vet.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-01-2008 22:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2008 22:34 schreef jbassist het volgende:
Ik luister hem nu al echt voor de 15e keer.
Gvd jezus tering wat vet.


hehehe, + 46546465465


Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Usericon van Tucker 10-4 Harley
Posted 14-01-2008 22:59 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2008 22:34 schreef jbassist het volgende:
Ik luister hem nu al echt voor de 15e keer.
Gvd jezus tering wat vet.


De stand hier is 6 keer.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 14-01-2008 23:21 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

ik ga voor de 3e


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 15-01-2008 0:08 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 14 januari 2008 22:26 schreef Metalhead22 het volgende:
Is dit nou met een echte drummer? Thomas Haake toch? Want ik las een keer iets over een drumcomputer (forgive me if I'm wrong, ik ben geen Meshuggah fan )
Nou heeft Thomas Haake wel meegwerkt aan de geluiden v/d DFH (Drumkit From Hell) als ik me niet vergis



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-01-2008 0:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Vinden mensen Contradictions collapse de moeite waard?
Ik vind em zelf wel vet vooral het nummer Erroneous Manipulation


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-01-2008 0:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Klopt, de DFH expansion pack van EZ Drummer is door hem (en Morgen Agren meen ik) ingespeeld.

De drums van Catch33 is door de band (ik gok Fredrik en Tomas) geprogrammeerd, als ik het me goed herinner wegens tijdsgebrek/ budgettaire redenen. Niet genoeg cash/ tijd om de drums akoestisch op te nemen dus.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-01-2008 8:56 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 14 januari 2008 22:00 schreef Mark het volgende:
Ik baal er nog steeds van dat die tour met DEP door de mand gevallen is, anders had ik ze een dezer dagen live kunnen aanschouwen
Je weet niet wat je mist! Ik heb ze de allereerste keer in Nederland ooit al gezien (ten tijde van "Contradiction Collapse"( en wat een strakke band!


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-01-2008 12:57 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 15 januari 2008 0:13 schreef Snaack het volgende:
Klopt, de DFH expansion pack van EZ Drummer is door hem (en Morgen Agren meen ik) ingespeeld.

De drums van Catch33 is door de band (ik gok Fredrik en Tomas) geprogrammeerd, als ik het me goed herinner wegens tijdsgebrek/ budgettaire redenen. Niet genoeg cash/ tijd om de drums akoestisch op te nemen dus.
Mmmm, was t niet juist als experiment?


When your people matter, menstrual health matters


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-01-2008 18:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2008 12:57 schreef Fusion het volgende:
Mmmm, was t niet juist als experiment?


Het hele album was een experiment meen ik..

Anyway, ik heb "van horen zeggen" dat dat de reden is waarom de drums geprogrammeerd zijn.. Kan zo snel geen source vinden die dat verhaal bevestigd (behalve dan messageboards met hetzelfde verhaal..)


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 15-01-2008 20:04 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2008 22:31 schreef Mark het volgende:
Gewoon een keer future breed machine luisteren, of de hele schijf van Chaosphere. Ben je zo om


Haha ik kan me nog herinneren dat ik in het begin ["vroegah"] Chaosphere echt niet helemaal kon luisteren zonder koppijn te krijgen maar des te vaker je 'm luistert, des te beter die wordt



Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 16-01-2008 0:06 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Tering! Dat klinkt zo strak als een poepert! Ontzettend benieuwd naar ObZen.

Persoonlijk ken ik vooral Destroy Erase Improve en Nothing. Catch33 en I konden me niet zo boeien als die twee cd's. Deze hopelijk wel weer!


Inter faeces et urinam nascimur


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-01-2008 0:17 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2008 8:56 schreef Fusion het volgende:
Je weet niet wat je mist! Ik heb ze de allereerste keer in Nederland ooit al gezien (ten tijde van "Contradiction Collapse"( en wat een strakke band!


Ik hoop dat als het nieuwe album uitkomt, ze alsnog de geplande lokaties aandoen met een aangepaste tour. Krijg ik ze over een paar maanden wel te zien


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-01-2008 19:16 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik heb de cd en TERRRIINGG GVD GVD GVD ik ben snoeihard siked.
Deze lui zijn niet normaal.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-01-2008 19:20 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

beter nog...
Dit is zo goed dat ik nooit van mijn leven meer iets polyritmisch of enigsinds chuggy ga spelen.
Het klinkt toch alleen maar 10 kutter als dit.
De intro van het titelnr is zzooooo k****rhard!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-01-2008 20:17 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Klinkt fijn ja!



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-01-2008 20:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Euhm, torrent ofzo?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-01-2008 20:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wel goed balen dat ze nu eerst een amerikaanse tour gaan doen, nadat ze alle europese data voor jan-feb gecancelled hadden. Dus dat wordt wel op zijn vroegst mei-juni voordat ze hier een keer te bewonderen zijn (oh, in Nederland op Waldrock trouwens).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 22-01-2008 21:13 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Wtf, dit klinkt echt heeeel goed (en dat voor een 160kbps versie)

Op het eerste gehoor lijkt het alsof Meshuggah alle soorten stijlen van de afgelopen 4 albums heeft gebundeld. En de agressie van Chaosphere én de groovy-ritmes van Nothing, en...nog een hoop meer te ontdekken.



Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Usericon van Tucker 10-4 Harley
Posted 22-01-2008 21:17 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

Geweldige cd


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-01-2008 21:20 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2008 20:30 schreef Snaack het volgende:
Euhm, torrent ofzo?


Google-en does the trick.

"Meshuggah obZen blogspot" o.i.d.



Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Usericon van Tucker 10-4 Harley
Posted 22-01-2008 21:21 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

Bleed stuitert in 160 kbps superstrak door de speakers,ziek!


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen