|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Gewoon een keer future breed machine luisteren, of de hele schijf van Chaosphere. Ben je zo om She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zal het nog eens een luisterbeurt geven dan ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik luister hem nu al echt voor de 15e keer. Gvd jezus tering wat vet. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: hehehe, + 46546465465 |
|
quote: De stand hier is 6 keer. |
|
ik ga voor de 3e |
|
quote:Nou heeft Thomas Haake wel meegwerkt aan de geluiden v/d DFH (Drumkit From Hell) als ik me niet vergis |
|
Vinden mensen Contradictions collapse de moeite waard? Ik vind em zelf wel vet vooral het nummer Erroneous Manipulation The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Klopt, de DFH expansion pack van EZ Drummer is door hem (en Morgen Agren meen ik) ingespeeld. De drums van Catch33 is door de band (ik gok Fredrik en Tomas) geprogrammeerd, als ik het me goed herinner wegens tijdsgebrek/ budgettaire redenen. Niet genoeg cash/ tijd om de drums akoestisch op te nemen dus. |
|
quote:Je weet niet wat je mist! Ik heb ze de allereerste keer in Nederland ooit al gezien (ten tijde van "Contradiction Collapse"( en wat een strakke band! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Mmmm, was t niet juist als experiment? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Het hele album was een experiment meen ik.. Anyway, ik heb "van horen zeggen" dat dat de reden is waarom de drums geprogrammeerd zijn.. Kan zo snel geen source vinden die dat verhaal bevestigd (behalve dan messageboards met hetzelfde verhaal..) |
|
quote: Haha ik kan me nog herinneren dat ik in het begin ["vroegah"] Chaosphere echt niet helemaal kon luisteren zonder koppijn te krijgen maar des te vaker je 'm luistert, des te beter die wordt Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Tering! Dat klinkt zo strak als een poepert! Ontzettend benieuwd naar ObZen. Persoonlijk ken ik vooral Destroy Erase Improve en Nothing. Catch33 en I konden me niet zo boeien als die twee cd's. Deze hopelijk wel weer! Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Ik hoop dat als het nieuwe album uitkomt, ze alsnog de geplande lokaties aandoen met een aangepaste tour. Krijg ik ze over een paar maanden wel te zien She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik heb de cd en TERRRIINGG GVD GVD GVD ik ben snoeihard siked. Deze lui zijn niet normaal. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
beter nog... Dit is zo goed dat ik nooit van mijn leven meer iets polyritmisch of enigsinds chuggy ga spelen. Het klinkt toch alleen maar 10 kutter als dit. De intro van het titelnr is zzooooo k****rhard! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Klinkt fijn ja! |
|
Euhm, torrent ofzo? |
|
Wel goed balen dat ze nu eerst een amerikaanse tour gaan doen, nadat ze alle europese data voor jan-feb gecancelled hadden. Dus dat wordt wel op zijn vroegst mei-juni voordat ze hier een keer te bewonderen zijn (oh, in Nederland op Waldrock trouwens). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Wtf, dit klinkt echt heeeel goed (en dat voor een 160kbps versie) Op het eerste gehoor lijkt het alsof Meshuggah alle soorten stijlen van de afgelopen 4 albums heeft gebundeld. En de agressie van Chaosphere én de groovy-ritmes van Nothing, en...nog een hoop meer te ontdekken. |
|
Geweldige cd |
|
quote: Google-en does the trick. "Meshuggah obZen blogspot" o.i.d. |
|
Bleed stuitert in 160 kbps superstrak door de speakers,ziek! |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |