![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb jij die toevallig origineel? Zou wel erg vet zijn, zijn maar 1000 stuks van gemaakt. ![]() |
|
quote: Nopes, daarvoor ben ik iets te laat geboren (heb Meshuggah rond m'n 15e leren kennen en ben ze pas veel later ook echt gaan waarderen) en ik ben ook niet zo iemand die allemaal vage beurzen afstruint, op zoek naar 'de eerste druk van de limited edition van de in 1982 door band Q uitgebrachte EP 'X' met de drukfout in het artwork waardoor het hoekje linksonder bruin is in plaats van zwart'... ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ja die moet ik ook nog hebben, maar erg goed is die ook weer niet. Het video van New Millenium Cyanide Christ is nog het leukst ![]() EDIT: dat is zonder "Self-Caged" en "True Human Design" ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 12-03-2006 16:10] ![]() |
|
quote: Mja, die laatste twee EP's lijken mij niet zó boeiend, als ik de tracklists zie. Heb wel zin in de dag dat 'I' in m'n brievenbus ligt (is besteld), want de mp3 klonk al te gek, dus ik ben benieuwd hoe dat klinkt op een fatsoenlijke geluidsinstallatie. ![]() ![]() |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote:DUDE!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
VET ![]() En, toevallig zat ik me de pleuris te lachen om de clip van New Millenium Cyanide Christ. Briljant ![]() ![]() Op MetalInjection btw. ![]() |
|
*klik* thanx @ url ![]() [edit]wow ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 12-03-2006 23:35] ![]() |
|
quote: IK WIL ZE ZIEHIEN! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Die Killswitch aflevering is trouwens ook geniaal. Wat is die Howard een ongelooflijke droogkloot, hehehe. ![]() |
|
quote:Haha ik ben nu net bij Meshuggah lol.. Ben benieuwd! ![]() ![]() |
|
"I want magic love sprinkled in the title!" ![]() ![]() |
|
Oke gasten. Meshuggah laat weer eens van zich horen. Omdat ze niet tevreden waren met de opnames en de productie van Nothing hebben ze Nothing deels opnieuw opgenomen en een vernieuwde productie+mix gegeven. Benieuwd hoe dat klinkt? VET VET VET, omfg ![]() De gitaren komen veel beter uit en sommige nummers hebben zelfs een lager tempo gekregen om ze nog meer te laten grooven. Zwaaaaar relaxed ![]() ![]() |
|
is hij al tedownloaden? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Kerrazy-torrents heeft em... ![]() |
|
Mijn torrent downloader werkt me tegen ![]() Zou je er 1 song toe kunnen yousenditten? ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: nouja speelt, op de laatste speelt die alleen indirect via de computer ![]() ![]() |
|
quote: Check your mail! ![]() |
|
![]() Godver wat is deze cd NOG een partij vetter geworden ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Ah, vet! Kga het meteen ff checken vanavond ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Downloaden? KOPUH, stelletje hoeren! ![]() ![]() |
|
quote: Haha, dat is nou ook net het beste nummer van hun, IMO. Die mini vind ik trouwens ook het beste wat ze hebben gemaakt. Maar ik ken niet alles van Meshuggah. lampje ![]() |
|
Nietes. ![]() http://www.youtube.com/watch?v=z5A0q63_gbo&mode=related&search=meshuggah En die clip heerscht ook ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Wat een heerlijk muziekje is het toch dat Meshuggah! Future Breed Machine blijft mn favo nr. Remasterd dingetje klinkt leuk! Groovy baby! ![]() Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |