|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
'Nothing' wordt morgen opnieuw uitgebracht .. http://www.metalhammer.co.uk/news/article/?id=45626 heb hem gehoord, 'k vond het al een te gek album, klinkt echt nog een stuk beter. Metal confronts what we'd rather ignore. It celebrates what we often deny. It indulges in what we fear most. And that's why metal will always be a culture of outsiders. |
|
waar blijf jb nou om het met me eens te zijn over de meer als geniale riffs! |
|
Is catch 33 eigenlijk kenmerkend voor Meshuggah? Ik vind dat album behoorlijk saai, maar als dit album niet representatief is voor de rest van hun werk dan ga ik nog wel wat uitchecken. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Luister iig Destroy Erase Improve en Chaosphere, de enige 2 relevante platen die ze uitgebracht hebben. |
|
quote:Bij deze doe ik dat ook ff ja. En voor mij geldt ook wel wat Psychonaut zegt. Rest vd platen haalt het niet bij die 2. D.E.I. is sowieso gewoon een dikke klassieker in de metal. |
|
Hmm ik vind het altijd moeilijk om een favoriet album van Meshuggah te kiezen, ik zou toch zeker niet zeggen dat Nothing irrevelant is. Closed Eye Visuals, Rational Gaze en Perpetual black second behoren tot mijn favo meshuggah-nummers. Elk album heeft zo'n zijn unieke sound, en is eigenlijk niet goed te vergelijken. Zelfs ook op Catch 33, de nummers Death = life en Death=Death horen ook bij het beste van Meshuggah, imo. |
|
de MCD "I" vind ik toch oppermachtig en daarvoor DEI signature |
|
Ha, geweldig hoe smaken kunnen verschillen, want "I" vond ik niet zo boeiend. Misschien maar weer eens het stof vanaf blazen dan.. "DEI" en "Nothing" vind ik de fijnste werkjes van Meshuggah. |
|
zeker doen I heeft zo een chaostreamatische gevoelens, vortexasiaans zonder de cowboys dan signature |
|
The Mouth Licking What You've Bled van Chaosphere: Ik kan echt volldig uit mijn plaat gaan op dat nummer! [edit] En 1 van de meest originele clips m.i.: http://www.youtube.com/watch?v=z5A0q63_gbo [Dit bericht is gewijzigd door renYek op 05-11-2006 10:17] |
|
signature |
|
quote: Mee eens!! bijna elke riff is daar haaarrrrrddddd. Rest van de plaat kakt soms wel eens inkakken als je er niet voor in de mood bent ofzo. Destroy erase improve is de vetste nog wel qua geluid en geheel maar qua agressie en complexiteit is chaossphere toch wel DE plaat. Gewoon harde band, met VETTE riffs "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Webrip van een nieuwe track van Meshuggah: hiero Niet illegaal trouwens, ik heb de link uit een MySpace bulletin van Fredrik Thordendal zelf.. |
|
absurd. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Siked voor de nieuwe plaat! |
|
in betere kwaliteit zou dit echt snoeihard knallen! klinkt goed! ben benieuwd naar het nieuwe album... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dit word smullen |
|
Vette shit! Het doet me aan chaossphere denken en dat is zeker een goede zaak |
|
VEEEET!!! When your people matter, menstrual health matters |
|
Donders! Lekker uptempo weer ook! Dat wordt nekpijn.. |
|
@ nieuwe album dit jaar. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Ik vind deze clip echt super droog,vooral de mannier waarop Jens headbanged.hehehe |
|
Oh dit heeft objectified mij ook laten horen! Ik moet zeggen dat ik het goed kon waarderen! |
|
Nr met betere kwaliteit. http://danmax.net/john/Stuff/Meshuggah%20-%20Bleed.mp3 GODVERDOMME. SIIIIIKED! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |