IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Meshuggah Vorige pagina | Volgende pagina
Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Usericon van Tucker 10-4 Harley
Posted 22-01-2008 21:22 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2008 21:20 schreef Tenderstrike het volgende:
Google-en does the trick.

"Meshuggah obZen blogspot" o.i.d.



binaries does the trick


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 22-01-2008 21:25 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Idd, zieeeeeke shit! Wat een riff-festijn, wat een klassenummers



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-01-2008 21:27 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Voor de 300ste keer.
JEZUS wat een plaat.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 22-01-2008 21:28 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Dat begin van Pravus



Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Usericon van Tucker 10-4 Harley
Posted 22-01-2008 21:35 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2008 21:28 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Dat begin van Pravus



wadapatja! Echt tof!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-01-2008 22:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hij blaast nu uit mijn speakers!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-01-2008 22:21 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Idem.

Ik vond dat nummer "Bleed" eerst helemaal niets, veel te weinig emotie/melodie naar mijn mening + irritant-monotone vocals. Maar ik was na de vierde luisterbeurt toch wel geïntrigeerd, zo op het gehoor terecht als ik de rest hoor. Tering jantje.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 22-01-2008 22:28 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Meshuggah's zang is toch altijd monotoon?

[Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 22-01-2008 22:29]



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-01-2008 22:30 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik geef de voorkeur aan "aggressief". Monotoon is zo jaren '90.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-01-2008 22:34 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vind die zang ook echt lelijk. Er zit totaal geen dynamiek in, alleen maar op maximum volume lucht eruit tetteren. Ik vind het niet eens aggressief.

Maar, dat mag inderdaad geen verrassing heten, dat doet die knakker al jaren. Die zang verpest veel, de muziek is erg vet, ik vind de vocalen echter behoorlijk storend. Jammer.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 22-01-2008 22:34 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht



Maar damn, zal ObZen dan mijn eerste cd aankoop worden sinds tijden? Who knows!

Ik vind de zang trouwens wel erg gaaf. Kan me voorstellen dat jij (en anderen) dat niet vind though.

[Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 22-01-2008 22:35]



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-01-2008 22:35 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Gast.. Je weet wat je kunt verwachten van een Meshuggah, dit is echt zeiken om het zeiken.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-01-2008 22:37 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2008 22:17 schreef Snaack het volgende:
Hij blaast nu uit mijn speakers!


ARGH

Zou dit de vetste plaat van Meshuggah tot nu toe kunnen zijn?

JEZUS

ARGHHH!!




M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-01-2008 22:38 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2008 22:35 schreef jbassist het volgende:
Gast.. Je weet wat je kunt verwachten van een Meshuggah, dit is echt zeiken om het zeiken.

Eh..... nee? We zitten hier toch op een forum, en dit is toch het Meshuggah-topic?

Een forum, zijnde een medium waarin mensen vrijelijk ongevraagd hun mening over van alles en nog wat kunnen geven en zo nog eens wat over hun medemens en over nieuwe muziek te weten kunnen komen?

Volgens mij ben JIJ hier aan het zeiken om het zeiken, misschien wel omdat je zojuist ontdekt hebt dat jouw favoriete band niet mijn favoriete band is, en dat trek je niet goed, om wat voor reden dan ook?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-01-2008 22:38 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik ben ook echt weggeblazen.. gebeurt me nog zelden.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-01-2008 22:48 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2008 22:38 schreef M. het volgende:
Eh..... nee? We zitten hier toch op een forum, en dit is toch het Meshuggah-topic?

Een forum, zijnde een medium waarin mensen vrijelijk ongevraagd hun mening over van alles en nog wat kunnen geven en zo nog eens wat over hun medemens en over nieuwe muziek te weten kunnen komen?

Volgens mij ben JIJ hier aan het zeiken om het zeiken, misschien wel omdat je zojuist ontdekt hebt dat jouw favoriete band niet mijn favoriete band is, en dat trek je niet goed, om wat voor reden dan ook?


Jonge, echt.. BOEIE.
Ik blijf het als je naar zo'n vette plaat luistert zeuren om het zeuren vinden


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 22-01-2008 22:48 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Oei nu komt het jb



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-01-2008 22:50 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Hehehehehe, beetje provoceren die bende


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 22-01-2008 23:13 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

GOD..VER..DE..TERING! Wat een fucking geweldige cd!!!!

Ontzettend bruut. Deze schaf ik zeker aan!


Inter faeces et urinam nascimur


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 22-01-2008 23:28 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Well.. I'm hooked!

Jeuzes wat een vette plaat. Voor ObZen en Pravus



Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 22-01-2008 23:32 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Jezus, wat vet. Jeeeezuuuss



Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 22-01-2008 23:40 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Siked!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-01-2008 23:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hij komt toch pas uit in maart? Waar horen jullie hem dan?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-01-2008 23:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hm, alle nummers op de myspace gecheckt en blijf bij mn mening, geen fuck aan... niks voor mij iig


Je moeder.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-01-2008 23:49 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik ben n00b.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 23-01-2008 0:00]


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen