|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
voor de liefhebbers, ik heb nog een paar ObZen posters liggen signature |
|
quote: hebben hebben hebben Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote:OK, hoeveel en op welke wijze raak je ze kwijt? |
|
|
|
de liefhebbers : mailen naar bart@zwaremetalen.com ik stuur ze wel op aan verzendkosten of zo signature |
|
|
|
Meshuggah op Pukkelpop dit weekend meen ik |
|
quote:Indeed! Thanks voor't posten |
|
Ga ze 10 september in de Corp aan het werk zien She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Maak dit mee Maar 4 bands die ik echt wil zien op Pukkelpop knallen ze Meshuggah en Metallica op hetzelfde moment |
|
3 september melkweg kaarten zijn binnen! |
|
Jaaah nog een paar uurtjes en dan Meshuggah live aanschouwen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
GODVER She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Textures is beter |
|
Textures een paar maanden geleden mogen aanschouwen (die gasten hebben volgens mij al vaker hier in Sheffield opgetreden dan in enige willekeurige tent in Nederland ) , maar Meshuggah was live toch net even wat lekkerder moet ik toch zeggen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik geloof je meteen. Al is Textures ook goed bezig. Zeker ook tof voor hun dat Meshuggah ze tegenwoordig ook noemt als voorbeeld, terwijl iedereen best weet dat dat omgekeerd zeker zo was |
|
De invloeden zijn onmiskenbaar natuurlijk Al zit er ook aardig wat Devin Townsend in, en wat hardcore en nu-metal. Eigenlijk alles wel. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
hahaha textures met meshuggah vergelijken... meshuggah FTW textures zal dat extreem hoge niveau nooit bereiken [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 11-09-2008 2:07] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Steengoed hoesje, vooral dat ei-hoofd [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-02-2010 2:58] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Blijft een raadsel waarom Future Breed Machine ontbreekt op die DVD Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Misschien alsnog als easter-egg? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Schandalig! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Vind Textures toch iets lekkerderder muziek maken, ik trek Meshuggah wel, maar niet een hele cd, daarvoor is het trucje te vaak herhaald. Boeiender |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |