|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmm tot mijn grote spijt moet ik toegeven dat ik Destruction niet ken.... ik heb er wel vaak van gehoord, maar de muziek zelf niet eens........ Volgens mij is er al een topic over Destruction trouwens... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
The Antichrist! Destruction is een zeer coole band indeed! Zeer degelijke trash metal. |
|
destruction heerscht http://www.destruction.de/ Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik heb ze gezien op dynamo 2000 ... ik heb 2 nummers gezien en toen was ik het helemaal zat. Wat een stel sukkels op het podium zijn dat. |
|
Ik heb zo mijn twijfels over de nieuwe; in mijn CD-kast staat Infernal Overkill/Eternal Devastation en die is erg tof inderdaad. Jammer dat ik pas een jaar of acht na dato in de metal arriveerde, want ik vind't erg tof... |
|
Volgens mij heb ik er ergens in de grote hopen nog een demo van liggen... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Die demo is dan wel vre-se-lijk oud, want ze bestaan al een "paar" jaartjes... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja duh... anders legt ut ook nie op de grote hopen he... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
ken ut wel ja, heb de laatste album op mp3 jawel! mp3 enniewee het is wel aardig maar ik ken betere trash "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Destruction heerscht!!! NAILED TO THE CROSS!!! Trieste gast |
|
quote: check maar eens een paar nummers van Antichrist... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
destruction regeert en die nieuwste van hen is erg goed!!! |
|
Ze zouden toch samen optreden met Bolt Thrower in de Baroeg binnenkort? Maar in het laatste Baroegnieuws waren ze opeens verdwenen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Nailed to the Cross (ze staan trouwens op Wacken 2002) |
|
Ze komen binnenkort ook in Hardenberg (Podium) samen met Sodom en Kreator. the only pleasure is pain |
|
Thrash till death is ook een erg vet nummer. Trieste gast |
|
Wie in Belgiƫ woont zou ze vorig jaar al op graspop gezien moeten hebben. |
|
Destruction Heerscht , De laatste paar shows met Kreator en Sodom waren zij wat mij betreft elke keer de winnaar. Thrash 'til Death Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
heej! ik heb nu een girlie van Destruction aan. oh ja, het heerscht. |
|
in vin de naam zo IN en In striest! naja....zal wel weer cult zijn ofzo... muziek is wel grappig.. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 13-05-2002 16:06] Suck my piss |
|
grappig?? die oude lullen zijn geweldig!!! |
|
Wat nou trieste naam?? Die gasten lopen al zo'n 20 jaar mee, man. Toendertijd noemde je je band Slayer of Venom, of dus Destruction. Als je nou met zo'n naam aankomt dan kan ik me voorstellen dat het niet het toppunt van creativiteit is. Destruction HEERSCHT Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
elke thrash liefhebber kent destruction~! |
|
behalve het nummer Total Desaster ken ik niks van deze band. Maar ik hou niet van thrash, dus ik ga het niet eens wagen |
|
Mad Butcher ! jeugdsentiment voor mij. Het moderne Destruction interesseert me niet. Maar 14 of 15 jaar geleden vond ik het supervet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |