|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: schijnt verdomme nog geld waard te zijn ook.. Wel gaaf zo'n ontdekking trouwens. Kunnen ze niet ook even 40 bootlegs ontdekken met puntdroad en gaspiepe samen? Als iemand even wil zoeken.... btw, dit nummer moet ik even aan iemand kwijt, tis off topic maar ik ga er wreed van uit m'n dak... http://nl.youtube.com/watch?v=QGxRstWAZBc Herman van de bakker |
|
Maak dan een progressieve rock topic aan. Beantwoord m'n meel is, btw! Hehe. Vet nr, idd een super baslijn. Nummer ken ik helemaal niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: sorry...komt eraan... Herman van de bakker |
|
|
|
quote: Ik heb hem ook gelezen. Leuk boek idd. Bareuh... |
|
Hm, volgens mij heeft broer konijn dat boek ook en mocht ik die een keer lenen. *hint, hint* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: had je die nog niet gelezen dan? sjezus. Erg heavy is om te lezen dat toen frekie en Ben ruzie hadden, bennie t-shirts droeg van Normaal met het hoofd van Freek afgeplakt zodat je hem niet kon zien. Na het lezen van dit soort dingen, over de verwaarlozing van z'n zoon en nog meer van die zaken, ga je eigenlijk concluderen dat Bennie Jolink best wel een lul is... Met gave liedjes en stem etc. maar dan toch nog wel een lul verder... Herman van de bakker |
|
Wat bizar, dat met dat shirt!!! Ja, tis een lul, daar waren we het eerder al wel over eens, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
[quote]Op 28 februari 2008 18:09 schreef De Ulk het volgende: Gaaf! NP: Een 'teruggevonden demo' met opnames die Bennie Jolink in 1974 naar de VPRO heeft gestuurd! 1. 't Is Kloot'n Hier 2. Slemperi-je 3. Smear As 'n Jagdhond wat geweldig zeg! smear moest later van de platenbazen vervangen worden door hels... smear was te ruw... hahahaha. |
|
wat is dat tweede nummer dan? Iemand? ik ken het niet iig Herman van de bakker |
|
Wie zoekt... "De titel ‘Slemperi-je’ is nergens te vinden. Met wat gezoek blijkt dat dat is omgedoopt tot “Ik kan zo moeilijk noar huus toe goan." http://weblogs.vpro.nl/radioarchief/2008/02/01/demootje-normaal-uit-1974-opgedoken/ Is die demo te beluisteren. edit: En die is gaaaaaaaafffff! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-04-2008 22:45] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
godverdegodverdegodver niet noar huus toe goan Herman van de bakker |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ik kan zo moeilijk noar huus toe goan sorry, das de wijn... Herman van de bakker |
|
Boozin' broer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tering, dat was weer gááf gister in Dalfsen. Geweldige sfeer altijd, heerlijk Had ik wel even nodig. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 06-07-2008 15:06] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Tja, ik snap niet waarom 't dorp altijd vol moet liggen met uit de veekar gegooide hooi. Ik bedoel, waarom?! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Omdat het kan. En er was bier. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Omdat sommige mensen vinden 'dat het hoort'. Maar natuurlijk ook omdat het hoeveelheid bier drinken bij sommige evenredig is aan het reduceren van het verstand. Begrijp me niet verkeerd, Normaal is best tof. Maar dat hele gedoe er omheen zó ontzettend achterlijk. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hahaha, wat onzinnig. En ik wist helemaal niet dat dat gebeurde. In een zaal, ja, of in een tent. Maar in het dorp... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het is hier ieder jaar weer raak na de tentfeest in Dalfsen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
O ik doe zelf ook niet aan alles mee hoor. Dat t-shirt kapot trekken bijvoorbeeld, dat laat ik wel achterwege. Maar dat ongeremde van zo'n avond, dat spreekt me aan, heerlijk. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dat shirt kapot trekken vind ik pas achterlijk! Dat heeft de band btw nog nooit aangemoedigd of verzonnen ofzo. Dat heeft het "publiek" gedaan. Sneue debielen. Bij mij is er btw nog nooit een shirt gesloopt. Ik ben niet groot, maar ik kan erg kwaad kijken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |