|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: helemaal mee eens. en het is ook een fenomeen waar de meningen heel erg over verdeelt zijn ik heb er geen problemen mee en voor de muziek puur is de theatertour geschikter en boverdien in zoon grote tent gaat het zowieso wat meer over Hóken brekken en zoepen dan pure muziek kwaliteit in de tent boeit het niet zo of normaal een keer een foutje maakt ze vinden het tog wel mooi De theater tour is dan in principe als muziekant zijnde een grotere uitdaging voor normaal Maar niet aan mij besteed he toch wat een lap text ff een pilsje erbij ] |
|
no comment hokénman weet wat k bedoel... hehe |
|
quote: Hm, waar hierover in de tekst wordt gesproken, daar is Jovink toch voor? Ze hebben veel dezelfde fans als Normaal, maar zijn muzikaal een heel stuk simpeler. Wel wat beter geworden in de loop der jaren, maar ze kunnen nog niet in de schaduw staan van Normaal. Nee, Jovink vin'k nie wat. Bareuh... |
|
Precies, +1. En een dikke +1 voor broer konijn. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: En feit is dat bij jovink het t shirt trekken en bier gooien nog lang niet zo hevig is als bij normaal apart eigenlijk wel sinds jovink hiuer qua muziek tog meer op uitlokt maargoed ik vind normaal beter maar ook jovink is leuk tijdsverdrijf ] |
|
Hmm, een "nieuwe" cd van normaal. Verzamelwerk vanaf '85. Vreemd dat kempen paul ook op de cover staat, daar kan bennie het toch vast niet mee eens zijn??? Tracklist: Disk 1 1. Krachttoer 2. Doe Effen Normaal 3. Ik Kom Altied Weer Terug 4. (moar) As 't Mot 5. Wacht Nog Effen Op Mien 6. Gerstevelden 7. Hoken Boogie 8. Als I-j Der Niet Bunt 9. Achterhoek Oh Achterhoek 10. Noaberplicht 11. Rechttoe Rechtan (doar Hol Ik Van) 12. 't Is Kloot'n Hier 13. Ow Eigen Afkomst Kon I-j Niet Vervl 14. Buugen Of Basten 15. Vremd Gegoan 16. De Laatste Trein 17. Wat Mot Ik Doen 18. Wi-j Goat Noar De Kermis 19. Puik Idee Ballade (met Jan Smit) 20. Breng Terug (haverkamp's Greepe) Disk 2 1. Steen, Stoal En Sentiment 2. 't Wurt Tied 3. Top Of The Bult 4. Hoe-j 't Ok Doet 5. Wi-j Doet 't Samen 6. Manta Cowboys 7. Doar Maak Ik Gin Probleem Van 8. Twiefel 9. 8 Cylinder Blues 10. Kalinka (5 1/2 Sabeldans) 11. 110 Op De Teller 12. 't Is Stil (uutgeplugd) 13. Dina Dinamiet 14. Zet 'm Op Jan (met Jan Smit) 15. Parijs Dakar 16. De Boer Dat Is De Keerl 17. Pech Gehad (dat Was Dat) 18. Dames Loat Die Rockjes Nou Moar Waa 19. Hokerstfeest (live, Uutgeplugd) 20. Lucille (live) Disk 3 1. Gas D'r Bi-j 2. Pien In De Kop 3. Doe Niet Zo Moeilijk 4. Machtig Mooi Lief En Lekker 5. Jeneverstokkeri-j 6. Noar 't Cafe 7. Godverdomme 8. Tied Kwiet 9. In De Brand Uut De Brand 10. Skoksen 11. Hup Oranje 12. Vulgaris Magistralis 13. L.d.n.n 14. Gin Pot Zo Scheef 15. Hei-j Dan Wat 16. Hee, Loat Soezen 17. Hels As 'n Jagdhond 18. Oost West 19. Hup Voetbal Hup 20. T Oermens Disk 4 1. H.a.l.v.u. 2. Now En 3. Ik Vuul Mien Zo Zo 4. Hokerstfeest 5. Wat Mooi 6. Keihard Deur De Bochten 7. Doar Zit Muziek In 8. Nee Now Niet 9. Achter Wolken 10. Duffe Troel 11. Da's Normaal 12. Hoken In 't Donker 13. Stille Getuugen 14. Diana 15. Op En Neer 16. Leneman 17. Hallo Ajouw 18. Superboer 19. Steven Paul 20. Half Um Half Disk 5 1. Oerend Hard (live 1997) 2. Deurdonderen (live 1997) 3. Mama Woar Is Mien Pile(live 1997) 4. Net As Gisteren (live 1997) 5. Heidi (live 1990) 6. Ik Mos Pissen(live 1990) 7. Hiekikkowokan (live 1990) 8. Rock&roll Tango (live 1990) 9. Luie Leen (live 1990) 10. Alie (live 1990) 11. Niet Noar Huus Toe Goan (live 1990) 12. Woenderbaar (live 1992) 13. Postbode (live 1995) 14. Gin Belasting,gin Benzine Meer (liv 15. Drieteri-je-blues (live 2000) 16. Deerntjen (live 2000) 17. Zoepen (live 2000) 18. Oh Wat Ben Ik Geil (live 1993) 19. Kippenpolka (live 1994) 20. Oerend Zacht (live 2001) Postbode live in 95, jemig, dat ze die toen nog speelden. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: En Zoepen uit 2000, helemaal een bijzondere keuze. Bareuh... |
|
ff showen... originele ojadasawa lp(!) met handtekening van jan manschot maar nog meer van Frekie Puntdroad! (btw. nog voor de grootscheepse reunie) Deze komt ingelijst!! [Dit bericht is gewijzigd door broer konijn op 29-03-2007 10:32] Herman van de bakker |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: 'T is Jovink maar. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Jovink heb me nou nooit kunnen boeien... Ik denk elke keer dat ze een nummer van Normaal spelen maar dan is het dat weer net niet Herman van de bakker |
|
En dan dat vreselijke accent... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Herman van de bakker |
|
Hoewel ook zij een niet zo nette actie maakten door de solo gitarist eruit te gooien. Ietwat lijken de bands dus idd best op elkaar. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
en bedenk dan dat Paul Kemper nu in Boh Foi Toch speelt... de oude band van Frekie... Tis pure incest! of een sekte! Herman van de bakker |
|
quote: WTF!!! Dat meen je niet? En freek is er dus uit? Ik had btw een hele map vol boh foi toch. Weggekiept wegens ruimte nodig. Eigenlijk nooit geluisterd, mis ik iets? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ja, het klopt. Paul speelt idd bij Boh Foi Toch. En m.i. mis je niet zoveel aan Boh Foi Toch. Heb ik altijd een beetje een bruiloftsbandje gevonden (wel met eigen nummers). Zit geen greintje rock n' roll in. Bareuh... |
|
Gaan er nog mensen naar het gratis concert van Normaal in Zwolle op 5 mei? Kan je laat op de avond Carnal Leftovers ook nog even meepakken! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Jazeker! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Klopt. Vind ik ook. Toch staat me er iets van bij dat Frekie na Normaal eerst in een harde rockband heeft gezeten... Hang me er niet aan op. Tja en Paul Kemper, daar is al zoveel over gezegd maar ik vind het wel vaag dat je nu ook al nix meer van Alan de Gaspiepe hoort. Bennie maakt meer vijanden dan vrienden denk ik... Zou wel gaaf zijn, gaspiepe en puntdroad samen op een podium Ik wil noar Huus spelen Herman van de bakker |
|
Die 2 solo's achter elkaar. Zoooo mooiiii.... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Klopt, die band heette SSST. Waar de letters voor staan weet ik niet. De band Noar De Blixem speelde er altijd een cover van, waarvan me de titel even ontschoten is. De muziek zelf heb ik nooit gehoord. quote: Meer kan ik er niet over vinden. Bareuh... |
|
ah, dank je Herman van de bakker |
|
quote: Verrek, net toch nog een album van ze gevonden op de harde schijf: Zeet de jongs. Feestmuziek ala rowen heze (ofzo) . Komt natuurlijk vooral door die trekharmonica. Nee, sniks voor mij. *delete* “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |