|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gaaf dit 2 motten.. Die versie kende ik helemaal niet.. Ik zou zeggen Gaspiepe, als ik die solo'ds op het eind zo hoor. Leuk hoor. Ik had ook al eens gekeken op die site. Die's leuk ja. Ik zocht naar Hart wie Kruppstahl maar die stond der niet op. Da's ook een mooie instrumentaal... Herman van de bakker |
|
en z'n slaggitaar valt me nix tegen hiero Herman van de bakker |
|
Hehehe, gisternacht met Grindbashers nog oude meuk zitten luisteren Boeiender |
|
|
|
Bennie Jolink in een Porsche... Het moet niet gekker worde! Whatever happened to, "stap es in mien Commodore" Herman van de bakker |
|
quote: Hij blijft toch van het asfaltras. En houdt hierna gewoon weer de poot op het gas. Oja, en: In de brand, uut de brand, met de verzekering hand in hand! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Maar toch, een porsche. Zeker al een tijdje geen foute manager meer gehad, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gewoon, omdat ik me zo voel: De zommer steet er an te kommem Tønnis in de bokse begint te grommen I-j vuult ow net zo'n bolle in de wei Tussen al dat mooie grei Oeh doar zie'k een mooie deerne Godsalderbastend wat zie ik dat geerne Oeh dat deerntjen hitst mien op 'T bloed dat stig mien noar de kop Mooie böste, dikke pöste Mooie deerne, zie ik geerne, hol ow kregel Zo as den olden Gaat al zei 'T vee dat rent weer deur de wei De vrowkes die bunt as botter blume De weies die kleurt zo gruun Wi-j gooit de hekkes los 'T word weer warmer, wi-j kriegt weer dös D'n zommer steet weer veur d'n deur Merakels in odder kump mien humeur Mooie böste, dikke pöste Mooie deerne, zie ik geerne, hol ow kregel Hol ow kregel A-j noar de gelpe grune weies kiek Woar d'n blumekes zowaar op lieft Rood en zwart bont vee der deur Alles wordt zo mooi van kleur Ik heb den zommer in de kop Ik brekke los ik stoef der op De zommer steet der an te kommen Tønnis in de bokse begint te grommen Mooie böste, dikke pöste Mooie deerne, zie ik geerne, hol ow kregel Bareuh... |
|
quote: En hier word weer de therapeutische waarde bewezen die Normaal kan hebben. Grappig dat je dit nummer kiest, ik heb dat ook met de nummers van de achterhoek tjoek. Zet op een zonnige dag in het centrum van een willekeurige grote stad "lastpost" keihard aan, heerlijk! (mag natuurlijk ook het platteland, maar daar was ik toen niet,lol) Daar word je lekker opgefokt van Herman van de bakker |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: *zucht* Herman van de bakker |
|
quote: Ik was laatst met Dorien en Marie in Hummelo, toen die lastpost van een Hendrik Haverkamp eraan kwam. "'t Is altied hetzelfde", zei hij en verdween in de diskoteek. "Hol ow kregel", riep ik hem na en ook wij vervolgden onze weg. D'n Achterhoek tsjoek, onze trein, moesten we immers nog halen. Maar goed, door al dit geleuter hadden we de trein dus gemist. Toen zijn we maar een café ingegaan en het werd nog erg gezellig. De volgende ochtend was ik dun op d'n mest. "Woarum mot mien dat oaverkommen", mompelde ik. Maar ach, ik leaf toch moar ene keer... Bareuh... |
|
quote: Kwam je Herman van de Bakker toen niet ook niet tegen? Die student geworden was? Herman van de bakker |
|
quote: Ja, maar ik weet echt niet meer waarin... Bareuh... |
|
Hehehe, geinig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vind die met Suarez véél leuker... [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 17-05-2009 21:19] Bareuh... |
|
Ja, die is leuker, maar wel erg offtopic. ;-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Klopt. Sorry, als goedmaker zal ik de beer loslaten. Bareuh... |
|
quote: vet hoor... dit was de eerste keer dat ik laat mocht opblijven, om dit op teevee te zien.. Echt gaaf... én de eerste line-up die de tegenpartij en ik live hebben gezien destijds.. Dank je! [Dit bericht is gewijzigd door broer konijn op 23-05-2009 21:55] Herman van de bakker |
|
quote: Mijn eerste keer was al met Paul, in 1983. Ik was 8 of 9 en ik zat bij m'n vader op de nek. Ik weet zelfs nog enkele nummers die ze toen speelden. Vanaf toen was ik fan! Bareuh... |
|
Ja, dat was een hokersdag, ik weet het nog, heb zelfs nog ergens wat foto's liggen, als ik ze een keer tegenkom zal ik ze ff inscannen. Godver, waarom is die nieuwe plaat "de blues elpee" nergens te vinden op het net. Ik kan alleen newsgrouplinkjes vinden, maar dat gedoe snap ik niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik heb 'm al in huis, hij is te bestellen via hun website. http://www.normaal.nl/main.htm De vinylversie dan. De CD is te bestellen via o.a. bol.com. Bareuh... |
|
Ja, maar ik wil 'em eerst even luisteren. De tijd dat ik blind een lp van normaal gekocht heb, is zo rond steen, stoahl en sentiment afgelopen, hehe. Hoe vind jij 'em? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Oja, ik kijk dus op de normaal.nl site en blijkbaar zit de puntdroad er nu weer vast bij. Gaaf! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-07-2009 22:51] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |