IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Normaal (de band) Vorige pagina | Volgende pagina
broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 07-02-2009 7:31 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2009 22:21 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik zet het nog maar weer een keer op.


edit:

Twee motten live. Vet!

http://www.4shared.com/file/71406499/eca53623/NORMAAL_-_TWEE_MOTTEN.html?s=1

Broer konijn, wie is dat op solo gitaar? Kempen paul? Of?

En als we toch van de insrumentale zijn:

http://www.4shared.com/file/71390332/b1a91cb1/NORMAAL_-_EVALUATIE_IN_T_KIPPENHOK.html?s=1

Gave site, btw.





Gaaf dit 2 motten.. Die versie kende ik helemaal niet..

Ik zou zeggen Gaspiepe, als ik die solo'ds op het eind zo hoor.
Leuk hoor.

Ik had ook al eens gekeken op die site. Die's leuk ja.
Ik zocht naar Hart wie Kruppstahl maar die stond der niet op. Da's ook een mooie instrumentaal...


Herman van de bakker


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-02-2009 8:47 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hahaha, elk nummer waar bennie z'n muil dicht houdt is zo ongeveer sowieso gaaf, hehe. ;-)


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 07-02-2009 21:31 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

en z'n slaggitaar valt me nix tegen hiero


Herman van de bakker


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 08-02-2009 11:36 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hehehe, gisternacht met Grindbashers nog oude meuk zitten luisteren


Boeiender


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 03-03-2009 23:00 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht



broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 05-03-2009 10:11 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

Bennie Jolink in een Porsche...

Het moet niet gekker worde!

Whatever happened to, "stap es in mien Commodore"



Herman van de bakker


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-03-2009 10:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2009 10:11 schreef broer konijn het volgende:
Bennie Jolink in een Porsche...

Het moet niet gekker worde!

Whatever happened to, "stap es in mien Commodore"



Hij blijft toch van het asfaltras. En houdt hierna gewoon weer de poot op het gas. Oja, en:
In de brand, uut de brand, met de verzekering hand in hand!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-03-2009 17:28 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl




Maar toch, een porsche. Zeker al een tijdje geen foute manager meer gehad, hehe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 18-03-2009 17:24 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Gewoon, omdat ik me zo voel:



De zommer steet er an te kommem
Tønnis in de bokse begint te grommen
I-j vuult ow net zo'n bolle in de wei
Tussen al dat mooie grei
Oeh doar zie'k een mooie deerne
Godsalderbastend wat zie ik dat geerne
Oeh dat deerntjen hitst mien op
'T bloed dat stig mien noar de kop

Mooie böste, dikke pöste
Mooie deerne, zie ik geerne, hol ow kregel

Zo as den olden Gaat al zei
'T vee dat rent weer deur de wei
De vrowkes die bunt as botter blume
De weies die kleurt zo gruun
Wi-j gooit de hekkes los
'T word weer warmer, wi-j kriegt weer dös
D'n zommer steet weer veur d'n deur
Merakels in odder kump mien humeur

Mooie böste, dikke pöste
Mooie deerne, zie ik geerne, hol ow kregel

Hol ow kregel

A-j noar de gelpe grune weies kiek
Woar d'n blumekes zowaar op lieft
Rood en zwart bont vee der deur
Alles wordt zo mooi van kleur
Ik heb den zommer in de kop
Ik brekke los ik stoef der op
De zommer steet der an te kommen
Tønnis in de bokse begint te grommen

Mooie böste, dikke pöste
Mooie deerne, zie ik geerne, hol ow kregel


Bareuh...


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 19-03-2009 12:18 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2009 17:24 schreef De Ulk het volgende:
Gewoon, omdat ik me zo voel:



De zommer steet er an te kommem
Tønnis in de bokse begint te grommen
I-j vuult ow net zo'n bolle in de wei
Tussen al dat mooie grei
Oeh doar zie'k een mooie deerne
Godsalderbastend wat zie ik dat geerne
Oeh dat deerntjen hitst mien op
'T bloed dat stig mien noar de kop

Mooie böste, dikke pöste
Mooie deerne, zie ik geerne, hol ow kregel

Zo as den olden Gaat al zei
'T vee dat rent weer deur de wei
De vrowkes die bunt as botter blume
De weies die kleurt zo gruun
Wi-j gooit de hekkes los
'T word weer warmer, wi-j kriegt weer dös
D'n zommer steet weer veur d'n deur
Merakels in odder kump mien humeur

Mooie böste, dikke pöste
Mooie deerne, zie ik geerne, hol ow kregel

Hol ow kregel

A-j noar de gelpe grune weies kiek
Woar d'n blumekes zowaar op lieft
Rood en zwart bont vee der deur
Alles wordt zo mooi van kleur
Ik heb den zommer in de kop
Ik brekke los ik stoef der op
De zommer steet der an te kommen
Tønnis in de bokse begint te grommen

Mooie böste, dikke pöste
Mooie deerne, zie ik geerne, hol ow kregel


En hier word weer de therapeutische waarde bewezen die Normaal kan hebben.

Grappig dat je dit nummer kiest, ik heb dat ook met de nummers van de achterhoek tjoek.

Zet op een zonnige dag in het centrum van een willekeurige grote stad "lastpost" keihard aan, heerlijk! (mag natuurlijk ook het platteland, maar daar was ik toen niet,lol)

Daar word je lekker opgefokt van


Herman van de bakker


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2009 12:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2009 12:18 schreef broer konijn het volgende:

Zet op een zonnige dag in het centrum van een willekeurige grote stad "lastpost" keihard aan, heerlijk! (mag natuurlijk ook het platteland, maar daar was ik toen niet,lol)

Daar word je lekker opgefokt van



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 19-03-2009 16:54 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2009 12:26 schreef bastianus het volgende:



*zucht*


Herman van de bakker


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 19-03-2009 17:24 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2009 12:18 schreef broer konijn het volgende:

Grappig dat je dit nummer kiest, ik heb dat ook met de nummers van de achterhoek tjoek.




Ik was laatst met Dorien en Marie in Hummelo, toen die lastpost van een Hendrik Haverkamp eraan kwam. "'t Is altied hetzelfde", zei hij en verdween in de diskoteek. "Hol ow kregel", riep ik hem na en ook wij vervolgden onze weg. D'n Achterhoek tsjoek, onze trein, moesten we immers nog halen. Maar goed, door al dit geleuter hadden we de trein dus gemist. Toen zijn we maar een café ingegaan en het werd nog erg gezellig.
De volgende ochtend was ik dun op d'n mest. "Woarum mot mien dat oaverkommen", mompelde ik. Maar ach, ik leaf toch moar ene keer...


Bareuh...


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 19-03-2009 19:55 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2009 17:24 schreef De Ulk het volgende:
Ik was laatst met Dorien en Marie in Hummelo, toen die lastpost van een Hendrik Haverkamp eraan kwam. "'t Is altied hetzelfde", zei hij en verdween in de diskoteek. "Hol ow kregel", riep ik hem na en ook wij vervolgden onze weg. D'n Achterhoek tsjoek, onze trein, moesten we immers nog halen. Maar goed, door al dit geleuter hadden we de trein dus gemist. Toen zijn we maar een café ingegaan en het werd nog erg gezellig.
De volgende ochtend was ik dun op d'n mest. "Woarum mot mien dat oaverkommen", mompelde ik. Maar ach, ik leaf toch moar ene keer...


Kwam je Herman van de Bakker toen niet ook niet tegen?
Die student geworden was?


Herman van de bakker


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 19-03-2009 19:57 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2009 19:55 schreef broer konijn het volgende:
Kwam je Herman van de Bakker toen niet ook niet tegen?
Die student geworden was?


Ja, maar ik weet echt niet meer waarin...


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-05-2009 23:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Hehehe, geinig.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 17-05-2009 21:17 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik vind die met Suarez véél leuker...



[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 17-05-2009 21:19]


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-05-2009 21:23 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, die is leuker, maar wel erg offtopic. ;-)


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 17-05-2009 21:28 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Klopt.

Sorry, als goedmaker zal ik de beer loslaten.



Bareuh...


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 23-05-2009 21:53 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2009 21:28 schreef De Ulk het volgende:
Klopt.

Sorry, als goedmaker zal ik de beer loslaten.




vet hoor...

dit was de eerste keer dat ik laat mocht opblijven, om dit op teevee te zien..

Echt gaaf...

én de eerste line-up die de tegenpartij en ik live hebben gezien destijds..

Dank je!


[Dit bericht is gewijzigd door broer konijn op 23-05-2009 21:55]


Herman van de bakker


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 23-05-2009 22:45 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2009 21:53 schreef broer konijn het volgende:

én de eerste line-up die de tegenpartij en ik live hebben gezien destijds..




Mijn eerste keer was al met Paul, in 1983. Ik was 8 of 9 en ik zat bij m'n vader op de nek. Ik weet zelfs nog enkele nummers die ze toen speelden. Vanaf toen was ik fan!


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-07-2009 22:37 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, dat was een hokersdag, ik weet het nog, heb zelfs nog ergens wat foto's liggen, als ik ze een keer tegenkom zal ik ze ff inscannen.

Godver, waarom is die nieuwe plaat "de blues elpee" nergens te vinden op het net. Ik kan alleen newsgrouplinkjes vinden, maar dat gedoe snap ik niet.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 05-07-2009 22:41 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2009 22:37 schreef De Tegenpartij het volgende:

Godver, waarom is die nieuwe plaat "de blues elpee" nergens te vinden op het net. Ik kan alleen newsgrouplinkjes vinden, maar dat gedoe snap ik niet.


Ik heb 'm al in huis, hij is te bestellen via hun website.

http://www.normaal.nl/main.htm

De vinylversie dan. De CD is te bestellen via o.a. bol.com.


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-07-2009 22:47 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, maar ik wil 'em eerst even luisteren. De tijd dat ik blind een lp van normaal gekocht heb, is zo rond steen, stoahl en sentiment afgelopen, hehe.

Hoe vind jij 'em?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-07-2009 22:51 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Oja, ik kijk dus op de normaal.nl site en blijkbaar zit de puntdroad er nu weer vast bij. Gaaf!

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-07-2009 22:51]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen