|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
olderwets Hóken dus ] |
|
quote: Tsja, beetje standaard vraag. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Beetje jammer dus Publiek was dus ook niet al te wild Vind Ik altijd zo jammer he [Dit bericht is gewijzigd door Hókenman op 06-05-2007 13:13] ] |
|
quote: Dat doet hij al weet ik hoeveel jaar. maargoed bij de meeste werkt het best hoor vooral in de tent [Dit bericht is gewijzigd door Hókenman op 06-05-2007 13:16] ] |
|
quote: Dat is toch altijd de into van Boer is troef? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Oh vooraan vast wel. Maar zoals ik al zei, 'k stond een heel eind naar achter. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
wat was het precies voor een optreden dan in een tent,of in een hal? en hoeveel man (ik had het al begrepen dat het een gratis concert was) ] |
|
Het bevrijdingsfestival? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
O tering ja Das waar ook ] |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: ] |
|
Nou nou, je gaat wel erg snel! :knuf: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
|
En dan roken, ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
|
Ja, hallo, ik post die smilie niet. Ik rook niet (meer). “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Lau is een schatje hoor Soms..... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Hókenman op 06-05-2007 13:47] ] |
|
Beetje jong, niet? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hókenman op 06-05-2007 13:55] ] |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
|
quote: En ik dan? Fuck The What?? |
|
Sterf ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |