|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit is trouwens alvast een nummer: http://www.youtube.com/watch?v=D0umcR7ZdSE En nog meer: http://www.youtube.com/watch?v=CUxb7aJWQ2A&feature=channel Bareuh... |
|
Heb wel een link voor De Tegenpartij. Na goed zoeken vind je het wel. |
|
Een torrent link? Ik heb me gisteren ongans gezocht, kon echt geen goede vinden. Wil je me anders meelen? wvb apeding judgementday.nl Alvast hartelijk bedankt! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Die eerste had ik op tv gezien, die tweede ken ik nog niet, vanaaf ff luisteren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik haak af bij die akoestische dingen... Ik zet nog even Ojadasawa op Herman van de bakker |
|
Heb jij de blues lp al gehoord. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nee, Mis ik er iets aan? Herman van de bakker |
|
quote: Nee. Een leuke nieuwe versie van Kom Es Effen Hier, een mindere nieuwe versie van Zoepen en verder klinkt het vrij gezapig allemaal. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 11-07-2009 11:36] Bareuh... |
|
Dit is trouwens wel interessant voor jullie, Tegenpartij en Broer K: quote: http://www.vpro.nl/winkel/product?id=42182449 Bareuh... |
|
Holy hell, wat gaaf!!! De vpro was vroeger en nu goed bezig. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 11-07-2009 20:53] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Geniale opnames zijn dat. Mijn vader heeft ze nog op spoelerdeck allemaal opgenomen indertijd. Ik herinner me ook een geweldige uitvoering van Jambalaya en een mooie imitatie door Jolink van Geertsema die hij met zijn dronken harses uitvoert. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Vet zeg! Alternatieve opname van Ik bun een rocker.. T moet niet gekker worden. Die doen we maar even bestellen dus! Dank je voor de tip! ps, al is het maar om de geniale hoes [Dit bericht is gewijzigd door broer konijn op 12-07-2009 8:06] Herman van de bakker |
|
Dát dacht ik, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die akoestische nummers heb ik al ergens op een bandje staan, zie ik nu. Ooit een keer gekopieerd van Hendrik Haverkamp, geloof ik. Zijn wel leuke opnames. En die demo ken ik ook, is ook wel geinig om te horen. Die andere opnames ken ik nog niet, ben benieuwd. Bareuh... |
|
quote: Ik vond Woarum mot mien dat overkommen altijd een geweldig nummer. Even kijken wat daarvan overeind blijft akoestisch.. Je mist natuurlijk dat mooie solootje op het eind Herman van de bakker |
|
Gisteravond die vpro release besteld, ben erg benieuwd. Zit nu in een normaal tripje, hehe. Kwam toevallig een torrentje tegen van 331 nrs van de heren, lekker ouwe nrs draaien. np. ni-jbouw blues. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 19-07-2009 16:50] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Komend weekend live zien |
|
quote: De ceedee vandaag binnengekregen. Erg gaaf hoor, 't is natuurlijk best gedateerd, maar heerlijk om deze band in z'n toptijd te horen. Uit de tijd dat het tempo er nog goed in zat, Willem nog écht wilde bassen,Jan snel en lomp kon drummen, Ben goed slag en slide speelde en Puntdroad... tja Puntdroad Erg leuke actie van de VPRO! Herman van de bakker |
|
Hm. Had de cd al besteld en later 1 losse dvd en meteen erna nog 2 dvd's van van kooten en de bie besteld. Alleen die losse dvd is nog maar binnen. Weird. Nou gaat er wel vaker hier wat fout qua post... En wat bedoel je met gedateerd? Het zijn de ouwe nummers. Wat wil je nog meer, is de enige normaal die ik nog luister. Tegenwoordig vind ik de lp deurdonderen al te nieuwerwets, hehehe. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 28-07-2009 21:59] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gister de cd ook binnengekregen. Het klinkt allemaal lekker energiek en het tempo zit er idd lekker in. Mijn persoonlijke favoriet (hey hey hey) Noar't cafe lijkt wel drie keer zo snel. Normaal in z'n beste periode dacht ik zo. |
|
Ah. Lag dus bij de buurvrouw te liggen. Machtig mooi, die cd. Ik vind vooral die akoestische nummers erg gaaf. Dat gelul tussendoor, hilarisch. Die demo is trouwens ook verrekte gaaf. Slemperi-je is dus gewoon ik kan zo moeilijk noar huus toe goan. Windows media player doet btw maar erg raar met die cd. Hij shufflet 'em ofzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nu op Radio 1: 'Voor een nacht' met gast Bennie Jolink. Na vannacht de hele week nog te luisteren op http://www.voor1nacht.kro.nl. |
|
quote:Now listening Hehehe. "Hardrockzangers die zingen als een hond die ze een poot afzagen. Weeeeeheeeeeheeeee" En nog meer mooie quotes |
|
quote: Ik heb 'm ook binnen. Hij is geweldig! Inderdaad, die akoestische nummers zijn erg gaaf. Het klinkt zo alderbastend gezellig allemaal. Bareuh... |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |