IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Normaal (de band) Vorige pagina | Volgende pagina
broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 14-08-2009 19:53 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

ik bun een rocker


Herman van de bakker


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 28-08-2009 17:06 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

zo, al aangekondigd in het in beslag genonen, gejat etc topic...

vandaag krijg ik diverse oude lp's en ep's binnen... aantal komen te koop te staan... tegen natuurlijk - de commerciele - hels as een jaghond die ik ben - enorme woekerprijzen...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 28-08-2009 18:56 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Hmmmmm, ik zoek nog wel een aantal dingen. Waar ga je ze te koop zetten?


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-08-2009 21:55 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik denk dat broer konijn en ik samen wel alle ouwe zooi zo ongeveer hebben.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 29-08-2009 22:11 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

Toch wel weer fraai die oude 'lp's en ep's... doe ze toch maar niet weg.

Heb wel een originele "Krachttoer" cd... mocht er een liefhebber zijn... ruilen tegen iets grinds oid...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-08-2009 22:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 augustus 2009 22:11 schreef GRINDBASHERS het volgende:
Heb wel een originele "Krachttoer" cd... mocht er een liefhebber zijn... ruilen tegen iets grinds oid...
Ik heb nog wel een split van Grindbashers en Agathocles in de aanbieding



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-08-2009 9:37 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2009 22:11 schreef GRINDBASHERS het volgende:
Toch wel weer fraai die oude 'lp's en ep's... doe ze toch maar niet weg.



Heel verstandig.


Bareuh...


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 30-08-2009 13:06 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 29 augustus 2009 22:17 schreef Judge M. het volgende:
Ik heb nog wel een split van Grindbashers en Agathocles in de aanbieding


zou wel een hele goede ruil zijn trouwens... vooralsnog heb ik er zelf nog een paar...


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 31-08-2009 16:22 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2009 17:06 schreef GRINDBASHERS het volgende:
zo, al aangekondigd in het in beslag genonen, gejat etc topic...

vandaag krijg ik diverse oude lp's en ep's binnen... aantal komen te koop te staan... tegen natuurlijk - de commerciele - hels as een jaghond die ik ben - enorme woekerprijzen...


Je zal nog opkijken wat mensen ervoor geven.
De single Hels als een jachthond is duur hoor.
Evenals de rode Allerbeste van Normaal. Ik heb er ooit eens iemand €90 euro voor zien vragen..

Thuis niet verteld natuurlijk, dan zou vrouw konijn gelijk de boel op Marktplaats hebben gezet!


Herman van de bakker


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-08-2009 17:39 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Die singel hels... hebben we toch allebei?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 31-08-2009 19:43 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2009 16:22 schreef broer konijn het volgende:
Je zal nog opkijken wat mensen ervoor geven.
De single Hels als een jachthond is duur hoor.
Evenals de rode Allerbeste van Normaal. Ik heb er ooit eens iemand €90 euro voor zien vragen..




Niet gezegd dat ie het er ook voor heeft gekregen, natuurlijk. Van mij niet in ieder geval, gaat me veel te ver. Net als de gemiddeld 40 euro voor Hels... en de dikke 100 euro die vaak gevraagd voor de Two Moth (Twee Mott'n)-single. Heb je die toevallig ook? Dat is zo'n beetje het meest kostbare Normaal-item, samen met die 10" - EP's met Engelstalige en Duitstalige nummers uit de jaren negentig.


Bareuh...


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 31-08-2009 19:53 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

Nee die heb ik niet...
Ik vind het ook belachelijk hoor. Zoveel geld voor een beetje vinyl..
Wat je er namelijk niet bij kan kopen is de emoties die je had toen je het net kreeg/ kocht.

Ja Wim, die single hebben we allebei, ooit besteld bij de fanclub vlak voor een vakantie, en de hele vakantie in spanning afwachten of-tie in de bus zou liggen als we weer thuis waren, weet je niet meer? Toen waren we nog klein man.
En dan die rooie elpee, letterlijk elke kras weet ik nog, soms hoor ik boerenlul ofzo en dan mis ik die kras zelfs

én de gesigneerde Ojadasawa door producer Freekie, die is ook onbetaalbaar voor mij.

Verder hebben wij niet echt gekke dingen geloof ik. Ik moet Hendrik Haverkamp ook nog ergens op single hebben, en Marie geloof ik...


Herman van de bakker


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 31-08-2009 19:56 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik heb ze zelf ook niet, ik vind het zelf, als vinylverzamelaar, ook te veel geld. Hels... hoop ik ooit nog voor een beetje een normaal bedrag tegen te komen, soms moet je met zulk soort dingen een beetje geluk hebben.


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-08-2009 22:33 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 31 augustus 2009 19:53 schreef broer konijn het volgende:


Ja Wim, die single hebben we allebei, ooit besteld bij de fanclub vlak voor een vakantie, en de hele vakantie in spanning afwachten of-tie in de bus zou liggen als we weer thuis waren, weet je niet meer? Toen waren we nog klein man.
En dan die rooie elpee, letterlijk elke kras weet ik nog, soms hoor ik boerenlul ofzo en dan mis ik die kras zelfs




Ojaaaaa, das waar ook. Ja, wat waren we, ik 10 of 11 ofzo en jij dus 3 jaar jonger. Ik weet nog wel dat er volgens mij geen hoesje bij zat, hebben we zelf gemaakt. Toch?

Ik zal sie singletjes weer eens opzoeken en kijken welke ik heb, liggen ergens op zolder.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-09-2009 13:51 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2009 19:53 schreef broer konijn het volgende:
Verder hebben wij niet echt gekke dingen geloof ik. Ik moet Hendrik Haverkamp ook nog ergens op single hebben, en Marie geloof ik...

Zijn dat gekke dingen? Die Marie heb ik gehad, die is toch met Hol ow kregel op de b-kant? Oerend hard had ik ook op single. Ik heb al mijn vinyl de deur uit gedaan toen mijn platenspeler het begaf. Alle zeldzame dingen heb ik toen omgeruild tegen allemaal cd's bij een kennis van me.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 01-09-2009 14:20 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2009 13:51 schreef bastianus het volgende:
Zijn dat gekke dingen? Die Marie heb ik gehad, die is toch met Hol ow kregel op de b-kant? Oerend hard had ik ook op single. Ik heb al mijn vinyl de deur uit gedaan toen mijn platenspeler het begaf. Alle zeldzame dingen heb ik toen omgeruild tegen allemaal cd's bij een kennis van me.


Nee, zo bedoelde ik het ook niet hoor...
Daar ben/was ik niet zo mee bezig, of iets zeldzaam is ofzo.
Het was meer dat je toendertijd gewoon alles probeerde te kopen wat net uit was. Omdat je het leuk vond, niet met het idee dat het een verzamelobject was.
En om eerlijk te zijn, Ulk zou Hels als een jachthond zó mogen krijgen, ware het niet dat er een leuke geschiedenis aan vast zit zoals hierboven beschreven.
Hierdoor heeft het een emotionele waarde gekregen.


Herman van de bakker


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-09-2009 14:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2009 14:20 schreef broer konijn het volgende:
Nee, zo bedoelde ik het ook niet hoor...
Daar ben/was ik niet zo mee bezig, of iets zeldzaam is ofzo.
Het was meer dat je toendertijd gewoon alles probeerde te kopen wat net uit was. Omdat je het leuk vond, niet met het idee dat het een verzamelobject was.
En om eerlijk te zijn, Ulk zou Hels als een jachthond zó mogen krijgen, ware het niet dat er een leuke geschiedenis aan vast zit zoals hierboven beschreven.
Hierdoor heeft het een emotionele waarde gekregen.

Ach so. Ik denk dat de Ulk het ploatje nog wel een keer tegen komt op een platenbeurs of rommelmarkt. Ik ben mijn Normaal-singles allemaal tegengekomen voor weinig indertijd op de platenbeurs in de Hanzehof in Zutphen, daar lag veel gaaf spul. Het gaafste spul heb ik trouwens nog wel bewaard vanwege nostalgie, de single van "Pump up the jam" die ik kocht op één van de allereerste houseparties, en de single "Hoppa/Kiwidouche" van Spaan en Vermegen. Met name die laatste single daar kan natuurlijk geen item van Normaal tegenop.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 01-09-2009 15:29 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

daar kan ik me wat bij voorstellen ja!


Herman van de bakker


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 01-09-2009 18:03 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

opsomming dan maar in willekeurige volgorde
singles:

1) hels as 'n jagdhond ('t is kloten hier kant b) ZONDER hoes... (Wil er iemand een hoes kopieeren en opsturen wellicht?
2) net as gisteren (b: kapitein hoken)
3) Kom d'r b'j (b dat is dat)
4) heidi (b de boer is troef)
5) de klok op rock (b toe dan)
6) mama woar is mien pils (b oh oh bennie wat dom)

lp's

1) d'n achterhoek tjoek
2) oerend hard
3) springleavend
4) hoken is normaal
5) de boer is troef
6) deur donderen
7) ojadasawa



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-09-2009 21:21 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Toch vreemd dat er bij jou ook geen hoes voor hels as 'n jagdhond bij zit. Ik en broer konijn hebben die single dus gekocht bij de anhangerschapbode, fanclub dus en ook wij hadden geen hoesje erbij. Volgens google zou het dus deze moeten zijn?



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 01-09-2009 21:45 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

ja... zeer collectors-item dus... hahaha... maar geen idee. komt uit de platenbak van m'n ouders... maar afbeelding kan ik wel wat mee... dat was ook de hoes van deze singel (volgens een normaal rapportage op o.a. rtv oost)...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-09-2009 21:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, maar toen toch nog niet zou je zeggen, we hebben die single omstreeks 1979, 1980 gekocht.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 02-09-2009 9:01 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

Haha, en het hoesje wat ik heb gemaakt destijds is echt té lelijk! Maar ik heb een excuus, ik was 8 ofzo


Herman van de bakker


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 02-09-2009 18:58 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 1 september 2009 21:52 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ja, maar toen toch nog niet zou je zeggen, we hebben die single omstreeks 1979, 1980 gekocht.


heb 'm uitgeprint... iets met pixels te weinig...


herrie
Usericon van herrie
Posted 02-09-2009 22:09 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2009 18:03 schreef GRINDBASHERS het volgende:
opsomming dan maar in willekeurige volgorde
singles:

1) hels as 'n jagdhond ('t is kloten hier kant b) ZONDER hoes... (Wil er iemand een hoes kopieeren en opsturen wellicht?
2) net as gisteren (b: kapitein hoken)
3) Kom d'r b'j (b dat is dat)
4) heidi (b de boer is troef)
5) de klok op rock (b toe dan)
6) mama woar is mien pils (b oh oh bennie wat dom)

lp's

1) d'n achterhoek tjoek
2) oerend hard
3) springleavend
4) hoken is normaal
5) de boer is troef
6) deur donderen
7) ojadasawa




heeft iemand een idee wat dit NU aan geld oplevert (wat de gek er voor geeft snap ik).... ga het niet verkopen en wil het wel weten...


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen