|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
ha kanker. ik vond van de week ook nog een normaal cd (verzamelding) in mn kast... te slecht voor woorden maar toch wel gave herinneringen aan... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Op de cd vindt ik d'r ook geen reet aan. Live is het wel super, alhoewel met me dan meer om het overvloedige bier en die toffe sfeer te doen is "Zoep'n kreng!!" [edit]@Basch: NEE, je hoeft niet weer mijn wang te likken. De volgende keer dat je me dat flikt, lok ik je met bier mee naar Diergaarde Blijdorp en laat ik je 666 keer bruut verkrachten door Bokito [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 29-05-2007 21:03] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
de laatste keer dat ik ging dronk ik net een tijdje geen alcohol meer en heb me toen redelijk niet vermaakt tussen al die dronken homos.. toch ben ik nog wel weer es van plan te gaan... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: En dan weer drinken? ] |
|
quote: Dacht je ja ik heb nog een compromiteerend filmpje van je in het cafe ] |
|
quote: drinken is voor homo's In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: ] |
|
quote: quote: Je was dus vroeger homo? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: ] |
|
quote: Vergeet het glijmiddel niet! dan maken we er een dagje uit van Fuck The What?? |
|
quote: Je moet het ook vanaf lp beluisteren en dan vooral de eerste 4. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
7 juli Normaal in Dalfsen Fuck The What?? |
|
quote: absoluut, maar ik ben nu genezen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
maargoed ook Fuck The What?? |
|
quote: Daar ben ik dus niet. Mooi weer -> Wâldrock Slecht weer -> personeelsfeest Helaasch! In Staphorst ben ik er natuurlijk wel gewoon weer bij. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Mooi weer -> Normaal in Dalfsen Slecht weer -> Normaal in Dalfsen =D Fuck The What?? |
|
Mag je daar al wel komen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: hoezo niet? 'omdat ik 15 ben?' wat niet weet wat niet deert.! Fuck The What?? |
|
Boefje! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: en aangezien ik betaalt heb voor het kaartje en er maten van mij mee gaan die boven de 18 zijn... moeten ze me wel binnen laten! =D *hoop ik* Fuck The What?? |
|
Gefeliciteerd, nu heb je zelfs mij oud laten voelen! Binnen komen doe je wel. Alcohol consumeren is een tweede. Maar, have fun natuurlijk. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: dat altijd ag en over dat alcohol.. we nemen zelf wel genoeg mee denk ik =P Fuck The What?? |
|
quote: Jij krijgt helemaal niks Schobbejak maargoed ik heb er zin aan tent mee beetje bier drinken en bqq'en ] |
|
Ghey. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |