|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zou dr een onmeunige dubbele bass onder zetten |
|
quote: En die zangeres vervangen door, zeg, een goede deathmetal grunt ? Grappig, onze visies sluiten wel aan.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Goed werk! Ik ben het wel eens over de panning en ik vind dat de synth wat ballen mist, misschien een bass cello erbij gooien? |
|
Paul, als je wilt, ik weet niet wanneer je weer wat zang enzo op wilt nemen, maar ik heb een buizen pre-amp, kun je wel een keertje lenen om te testen als je wilt? |
|
quote:ja idd *pling* kga jou ff mailen hehe |
|
@Davidian: Ik ga die strings vervangen door een intiemer strijkkwartet dat ook rauwer klinkt. Eens kijken wat daar het gevolg van gaat zijn. De panning zal ik nog eens nader bekijken, even kijken wat het EQen oplevert. @Koen: Het zal nog wel even duren voor er weer zang wordt opgenomen (met een zangeres, m'n eigen vocalen doe ik binnenkort thuis met een VST insert), maar tegen die tijd: graag! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Je kunt hem ook eens proberen om achter je di, en voor je ingang van de pc te hangen voor bv. Guitarrig, voegt ook nog behoorlijk wat toe. Weet er hier iemand trouwens nog een mooie piano plugin? Ik gebruik nu die van Edirol super Quartet, klinkt ook wle erg gaaf, maar ik ben echt op zoek naar zon antiek piano geluid zeg maar.. |
|
Steinberg The Grand 2. 'Nuff said. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Er stond laatst een review van een pianoplugin in de SoS. Werkt totaal anders dan de gebruikelijke sampleslurpers en schijnt zelfs nog beter te zijn! Modartt Pianoteq heet dat ding. Artikel website Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Greyline opnamens gaan tegek! JB houd van roommics (3 stuks in dit geval hehehehe) En die audient preamps op toms blijft hemels! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
En ik kan trouwens ieder aanraden eens de buitenkant kick met een een grootmembraam condensator mee tepakken.. HEMELS laag en diepte. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ja oefen maar flink door tot je die definitieve verwoestende plaat van FRNK en Leendert gaat opnemen. Daarna kun je denk ik wel stoppen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Das nie verkeerd Paulus!! Ik vind t allemaal al goed klinken eigenlijk, mooi emo sfeertje ps, waanzinnige zangeres ook trouwens (zuiver en een mooie vibratie) |
|
quote: |
|
quote: we willen geen boem maar tik gozah |
|
quote: Ja, wanneer gaat dat eens gebeuren? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
nog een paar nummertjes bouwen hehe. We hebben er nu 7. Teksten, zang en bas moeten ook nog overal bij. Hopelijk dit jaar nog |
|
als ze iemand hebben die het kan drummen denk ik |
|
Hebben we toch (hoop ik.. ) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-03-2007 14:43] |
|
Zoals daar zijn? |
|
BM : wat bedoel je? quote: En hoe staat het met jullie trouwens? :D [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-03-2007 14:44] |
|
Welke drummers heb jullie op je lijst staan tegenwoordig? - Roland (altijd strak die gozah) - michiel? - Ik? |
|
michiel wou indrummen ja Wie's Roland? |
|
quote: Met onze CD komt het dit jaar zeker nog wel goed Als je opschiet kunnen we misschien ruilen Ennuh, hoorde ik laatst niet iets over Derek Roddy die wel interesse had? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |