|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ging jij niet iets naar mij mailen of heb ik het gemist? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ga ik ook doen, zodra die lui van school mij eindelijk eens alle gegevens gestuurd hebben... |
|
aha OKS. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hier MM, bult info : http://www.ultimatemetal.com/forum/showthread.php?t=217656&highlight=drum |
|
Spanx! |
|
quote: Hahaha, I'm an internetnOOb Wat voor sampling frequency ? Als je op 96 kHz opneemt dan kan het wel eens te zwaar worden als je een paar plugins open hebt staan. (ik noem maar even wat) lampje |
|
quote: Godver, als ik dat zo lees moet je een behoorlijk budget hebben en massa's tijd om enigszins fatsoenlijke 'do it yourself' drums op te nemen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: yep.... daar lijkt het wel op =/ Ook goed om door te lezen als drummer, weet je direct waar je allemaal op moet letten kwaliteit > kwantiteit |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
sjeezus, wat een gezeur over welk merk plugins wel en welke niet zeg... Ik ga voorlopig toch nog even voor de liquidmix. Als ik daar het budget tenminste voor heb. lampje |
|
tja, ik ben het ook iets minder gaan lezen eigenlijk en wat meer op mijn eigen oren afgegaan.. word behoorlijk wat bullshit gepraat daar "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik heb (op twee dingetjes na ) de tweede fase van het "pimp my console" project afgerond. Binnenkort plaatjes enzo. De derde fase stel ik nog even een paar maanden uit. Eerst eventjes bijkomen, hahaha. lampje |
|
JB, ik heb hem. Moet ik scannen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hmmmmzzz... Nu heb ik dus een lading SSL modulen gekocht om ze te racken, maar de verkoper heeft niet alle items verstuurd waar ik voor betaald heb. Nu reageert die gast helemaal niet meer op emails.... Ik kan nu dus ergens anders een voeding gaan bestellen, wat vrij prijzig gaat worden, en bovendien zal het ook nog wel lastig worden om aan de pinoutinfo te komen.... SSL zelf heeft op hun website alle informatie staan wat betreft ssl apparatuur, behalve van de 5000 serie. En welke serie zal ik juist hebben gekocht ?!? Juist ja... Mooi kut. 950 euro uitgegeven, en er dan nog niets mee kunnen.... lampje |
|
JB ! Er staat weer een 530 eq te koop op ebay. cosmetische staat is goed, maar hij is al een tijd niet gebruikt. Bied jij ? Of bied ik..... http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=013&item=230040953731&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1 mzl. Paul edit : Ik heb zelf maar een bod geplaatst edit 2 : En nog gewonnen ook...... [Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 25-10-2006 9:57] lampje |
|
Ik was druk met opnamens en het gemist zie ik net "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik heb vandaag op aanraden van iemand eens gespeeld met de URS EQs, en moet zeggen: Ze bevallen prima! Kortom, een aanradertje. Check it: www.ursplugins.com [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik heb lang gewacht op jouw bod, en uiteindelijk heb ik op de dag van beƫindiging zelf maar een bod geplaatst. 70 euro incl verzending.... En dan de douanekosten nog erbij.... URS, ja, daar hoor ik ook goede dingen over.... lampje |
|
Aardig aan de prijs die plugs van URS.... Ik weiger zoveel geld uit te geven aan een plugin... lampje |
|
Ik heb net via www.kvraudio.com een lading gratis plugins gedownload en ga die vanmiddag eens uitproberen. Had ik trouwens de SSL LMC1 al genoemd ? Gratis te verkrijgen via hun website en een erg heerschend compressortje. Ik begin overigens behoorlijk verslaafd te raken aan mixen, effects, etc. Nadat ik m'n nieuwe masterkeyboard heb gekocht ga ik toch de studio eens uitbreiden met fysieke effectenbakken. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 29-10-2006 12:13] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Waar gebruik jij die LMC op ? Ik vind zelf deze compressor wel aardig op snaredrum, maar er zijn een hoop betere hiervoor. Als parallelle compressor is hij echter wel cool. Serieel vind ik hem te extreem. lampje |
|
quote:Check de laatste Sound on Sound magazine, daar staat een groot artikel in over mixen wat zeker interessant is voor mensen die net beginnen. Er staan veel bruikbare tips in Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik heb 'm net gebruikt op wat vocalen, en was best verrast over 't resultaat. Eerst EQ eroverheen en toen dit poppetje, samen met Classic Master Limiter uit de Classic Series van Kjaerhus Audio (gratis en erg prettig). Timed reverb eroverheen om het geheel nog wat voller te maken, en klaar is Klara. Nog een hele fijne overigens: De Musicrow Preamp Emulator. Best prettig buizengeluid. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Wat staat er zoal in ? Heb net het Mixing Engineer's Handbook een paar keer gelezen, ligt nu als naslagwerk op m'n bureau in 't studiootje. Staan ook erg prettige dingen in! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |