|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, je kan wel midi routen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Was ik al bang voor. Wellicht dat ik met m'n vakantiegeld simpelweg een nieuwe studio PC koop en deze alleen gebruik als FX rack. Vind 't wel een prettige optie namelijk. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: FX teleport! Als je interesse hebt, kan hem wel naar je mailen? Kun je via netwerk 2 pc's aan elkaar hangen en je audio over 2 pc's verdelen.. Audio gaat ook streamend via het netwerk, nauwelijks latency, en maar 1 geluidskaart nodig.. Schijnt geniaal te werken! http://www.fx-max.com/fxt/ Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ook mac <--> windoos? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: haha, in grote lijnen wist ik het wel, maar wat er precies gebeurt weet ik dus niet. Het boeide me verder ook niet zo, eigenlijk. Ik gebruikte het uiteraard wel, maar alleen omdat het me verteld is dat dat goed is, haha. Je omschrijving maakte me echter nieuwsgierig (16 bit als 24 te laten klinken). Daarnaast, er zijn zoveel dingen die ik niet weet. Ik ben ook maar een autodidactje ! lampje |
|
Ja ik ook! Alleen ging ik me afvragen waar het voor was, aangezien je het bij masterplugs kunt instellen en ik heb even geziocht op internets. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Held! Heb nu de trialversie gedownload, ga eens kijken of dit ook een beetje werkt met m'n laptop. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Dat weet ik dan weer net niet, maar kan je de fullversion wel mailen? Volgens mij moet het wel kunnen.. quote: Same here, bij interesse: hier stond een emailadres [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 10-05-2007 18:10] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
oei, mailen mag alijd.. btw: er gaat vandaag een pakje jouw kant op Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Make that two mails.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Mails verzonden Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Welk adres ? ATam-ende.net adres werkt niet meer, die's alleen voor MSN. webmaster AT paulvangeldrop.nl moet 't wel uitstekend doen. Edit: Nevermind, got it. Thanks! [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 10-05-2007 15:35] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
|
|
Misschien hardstikke goed voor op het podium, maar voor in de studio is het niet veel soeps, IMO. Het signaal dat eruit komt is mij te iel. lampje |
|
quote: VST system link doet ook zoiets dacht ik |
|
quote: Klopt, alleen het verschil met VST system link is dat je daarbij 2 pc's met geluidskaarten nodig hebt.. En een beetje geluidskaart kost ook een paar knaken! Mooie van FX Teleport (again, van verhalen, zelf nog niet getest) is dat de audio ook via het netwerk loopt en je dus maar 1 fancyschmancy geluidskaart nodig hebt! Ben zelf van plan die 2e PC vol te zetten met "grote" VST's, zoals Atmosphere, Nexus, Steinberg The Grand en EastWest Quantum Leap Symphonic Silver Edition.. Rest van de zut op de standaard pc, en hopelijk weg met de ASIO overloads Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: quote: Gedeeltelijk. * Drums opgenomen in Excess * Gitaar, bas en zang opgenomen in mijn studiootje * Gemixt in Excess Alles in Excess heeft Chris v/d Valk geengineered (zanger van Blo.Torch/ The Devolution Theory/ Prejudice). Hij is aan het afstuderen aan de HKU, goeie gast! Ik post hier wel een sample binnenkort.. |
|
|
|
Nou heb ik onlangs een gratis DAW aangeprezen voor de PC (Reaper) voor de Apple en Linux machines is er nu ook een gratis DAW; Adour.. Misschien iets om mee te experimenteren voor JB binnenkort Ik ga nu installeren en dan kom ik er op terug. http://www.ardour.org/ Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb Reaper onlangs op school gechecked, compatible met ERG veel formats dus dat is wel erg chill Btw, Ardour ziet er wel 10 keer beter uit al! [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 12-05-2007 18:33] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Goeie shit over gehoord ja, gebruikt EvilPete ook al 'n heel'n tijd |
|
quote:Reaper heerst alles eruit, echt topspul. En uitzien hoeft het niet, wark'n mot het Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Afgelopen zaterdag ben ik weer de home-studio in gedoken om een nieuw nummer op te nemen. De eerste ruwe mix is hier te beluisteren. http://stud.cmd.hro.nl/0764504/mortukai/necro1205bew-mp.mp3 Gitaar01-Bo~el mc6 - Engl Powerball - Marshall 1960B Gitaar02-Bo~el mc6 - Engl e530 - VHT 2502 - Marshall 1960B beide zijn close ge-miced met een shure sm 58 en op een iets verdere afstand met condensator mic waar ik effe van ben vergeten welke het was. Bass is via een DI box direct opgenomen met een ibanez SR. De drums zijn via battery gedaan met de DKFH (we zijn nog steeds opzoek naar een drummer) Het uiteindelijke doel van deze track is om zanger auditie te kunnen laten doen over een recente recording. De gitaren zijn wat afgeraffeld en niet overal even strak maar dat moeten we maar even voor lief nemen Kortom wat vinden jullie van de mix, sound en waar erger je aan.Kritiek is welkom want dan kunnen we dat nog proberen te fixen voordat de zangers op try-out komen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |