![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
jammer ![]() ![]() |
|
Jep, kzit nu in het eerste jaar, en jij?? ![]() ![]() |
|
quote: heb ik ook.. prima apparaat toch... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: Ah laip? blonde kereltje/drummer toevallig? ![]() En net tracks uit de Harrow studio ontvangen trouwens.. ![]() W T F "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Nee niet pieter hehe, ik ben die gast met die krullen, je hebt mij vast wel eens gezien, bijvoorbeeld: ik ga veel met die gast om met dat lange rode haar... [Dit bericht is gewijzigd door Grindrapekill op 20-04-2007 18:59] ![]() |
|
quote: Niet goed zeker? Harrow, Smarrow.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Niet wat ik had verwacht nadat ik al vantevoren wat foto's van die studio had bekeken. het is niet barslecht ofzo maar wel erg rommelig opgenomen ofzo.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: aight! ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Dus optreden met CC, bruut! ![]() ![]() |
|
quote:Bekend verhaal van Harrow Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Maar eens bellen of ze de useall engineer al niet sowiso willen ditchen, ik weet wel een vervanger ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Harry, ja. "Tsja, moeten jullie zelf weten, hoor. Mij maakt het niet uit. Wat jullie willen. Nee, dat kan niet. " Hehehe, wazige zooi. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Maare, welke audio interface raden jullie mij aan of gebruiken jullie?? beetje betaalbaar ![]() ![]() |
|
Gebruik zelf geen ProTools (gebruik Logic 5.3 en Cubase SX3), maar ik heb zelf een Yamaha O1X! Te gekke bak, geluidskwaliteit is waanzinnig! Plus dat het ook nog eens een control surface is, een midi interface, én een digitale mixer.. Zitten dezelfde preamps in als in de O1V96, plus nog een rits effecten (bruikbaaaaaarrr!) en dynamics per kanaal! Het is echt het centrale punt in mijn studio geworden, en ik wil niet meer zonder.. Topbak! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: hehe yeah en : "Briljant!" of "Bom dr op" als het kut klinkt. ![]() |
|
quote: Heb je aandelen gekocht van Yamaha ? Of heb je verkooptraining gekregen bij Feedback ?!? lampje ![]() |
|
LOL! ![]() |
|
quote: Ik ben uit op een endorsement ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Euh help, en snel een beetje hehe.. we proberen nu de DFH-miditrack naar de groupchannel te linken om dmv automation het volume van een rijtje tracks omlaag te krijgen. Maar hoe de f*ck doe je dat met een midi-track? :S ![]() |
|
dat is onmogelijk FRNK! ![]() |
|
klopt ![]() Snaack, thanx nog voor't meedenken ![]() ![]() |
|
Hoezo kan dat niet? Misschien dat ik het mis heb hoor, weet even niet over welke programma's het gaat, maar MIDI reageert op CC's (controller commando's geloof ik), en elke parameter staat gelinkt aan een bepaalde CC. (Dit is een nummer tussen 0 en 127). Er moet vast ergens te vinden welke controller volume is, dan moet je mbv MIDI automation gewoon die betreffende controller kunnen versturen! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Goed plan ja ![]() Dat lukte iig al met de linker bassdrum gister ![]() Maar ik bedoelde gelijk met audiotracks naar 1 group. Dat de fader naast volume tevens cc stuurt (in 1e instantie wilden we eigenlijk de uitgaande audio vd battery [met DFH] via een cubase-fader ve (audio)group-track ipv het volume vd battery regelen). Dat lukt niet met Cubase SX. Kzal de automation es proberen te kopieeren naar een track die cc voor volume aanstuurt ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 26-04-2007 18:00] ![]() |
|
Euh ja! [als jij maar begrijpt waar je mee bezig bent dude... ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |