|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmm, kun je dat niet met een drummap aanpakken ? (nog nooit gebruikt zelf, maar staat mij bij dat je dit hiervoor best kan gebruiken). Binnen EZ-drummer zou ik 't niet weten, geef ik toe. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Kan je dat niet fixen door een drummap voor EZ Drummer te maken? Edit: 2 achter elkaar met hetzelfde idee, dat moet het wel zijn dan [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 18-05-2007 9:53] |
|
Great minds.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Drummap? Nog nooit van gehoord.. even zoeken dan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Met een drummap koppel je een bepaalde sample aan een bepaalde MIDI-noot. Veel werk om een nieuwe map te maken voor EZ-drummer, veel plezier |
|
quote: Hangt ervanaf hoeveel samples je gebruikt, Snaackseltje. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Dat is 1 keer werk, daarna kan ik alle nummers zo *hop* importeren. Maar ik kan het nog niet echt vinden. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hmm, dat werkt niet. Zouden de heren boven mij even dat drummapping kunnen toelichten? Ik snap er de ballen van. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Een drummap is niet veel meer dan een mapping van noten op samples. Je kan zelf een drummap samenstellen in de Drum Editor (volgens mij) en daar op diverse noten je gewenste samples aansluiten. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
De DrumEditor van EZ? Waar is dat te vinden, ik zoek me al een uur het rambam Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nope, Drum Editor van Nuendo/Cubase. Daarna de VST laden en de door jou gemaakte drummap inladen (kan in de channel settings) [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Allright Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Download anders even de update, dat herstelt alle bugs. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
http://www.ultimatemetal.com/forum/rate-my-mix-tone-threads/305821-anyone-up-remixing-remastering-song-two-part-2-a.html remixen geblazen jongens Voor mij eindelijk eens een kans om buiten livewerk met vrouwelijk vocalen omtekutten, tegek! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
JB, ik zoek een manier om vanuit EZdrummer allemaal aparte wavfiles te maken om verder mee te mixen.. Is dat mogelijk? Want EZdrummer is vrij zwaar om aan te laten staan nu ik mijn basisgeluid goed voor elkaar heb. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
je weet hoe je Ez op verschillende sporen verdeelt aight? indat geval doe je gewoon dit: Solo het gewenste kanaal. Alles aan plug ins bypassen van master. Export in 24/32bitfloat wav en weer terug exporteren. Easy as phy "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
verdult.. dat had ik zelf kunnen verzinnen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En sommige vsti's kun je ook freezen trouwens. In nuendo kan dat sowiso met enkele vst plug ins, en mischien ook wel met VSTi's. Waar werk je nu mee trouwens? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
EZdrummer binnen Ableton Live, omdat ik de Rtas niet binnen ProTools aan de gang krijg. Dus nu exporteren en opnieuw importeren in PT.. Ik zit trouwens echt te overpeinzen PT aan de kant te gooien, de realtime export is zooo verschrikkelijk irritant.. 1 CPU overload op een master van 50 minuten aan het einde en je kunt weer overnieuw beginnen. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 20-05-2007 18:37] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Die Vintage Rock van EZ is trouwens erg lekker, nu alleen nog de Nashville vinden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als je het toch naar protools overscheept is die 1ste optie die ik nam idd de beste. En ik ken het idd! maar met mijn Rme MOET ik wel alle andere functies (windowsmedia etc..) uitdoen en nuendo zijn gang laten gaan, anders dan dan houdt hij gewoon op met exporten, soms irritant maar zo word je wel geforceerd om compu op alleen die belangerijke taak terichten! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Maar dan nog is het zoveel sneller. Ik snap echt niet waarom PT die functie niet heeft. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Misschien heb ik hier meer kans met mijn boss HM-2 vraag. Ik heb dus een HM-2 van marktplaats af kunnen grabben, heerlijk ding maar als ik een stuk wil opnemen met de HM-2 gepspeeld dan komt het totaal niet gedefineerd over als het IRL klinkt. Met mijn de lead kanaal van me cube heb ik daar compleet geen last van. Iemand tips om de low end te bewaren maar toch netjes een stuk met de HM-2 op te nemen? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |