|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Watdefok Ik zap er ook een keer langs, nog nooit eerder gezien, die ik die Jaap een beetje kotsen en daarna zijn eigen kots naar en over een medebewonder gooien.. Daarna beetje in zijn eigen kots rollen om daarna weer in het bed van zijn medebewoner te gaan liggen en zijn shirt boven zijn eigen mond uit te wringen Weet niet of ik dit nou geniaal of debiel moet vinden, maar vermakelijke TV is het sowieso En met dat ik dit typ krijg ik een voorstukje van morgen waarin Jaap dus even recht over een medebewonder heen kotst.. Holy crap Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
damn, youtube links? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hersenloze Mayonaise eten |
|
Ik volg deze gave shit al vanaf het begin, het word steeds genialer. |
|
quote: Hahahaha, hoe vet! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:ja ik zag het zondag avond voor het eerst, ik denk dat ik toch vaker erheen ga kijken |
|
Terror Jaap en boter. Dat kan niet goed gaan. Toch? JUIST WEL!!!! http://www.dailymotion.com/related/4022215/video/x2ccxi_20070622-terror-op-de-vroege-ochten/1 “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
wtf? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:This video has been removed due to terms of use violation. er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
LOL Jaap was vanavond weer eens te geniaal hahaha, gister ook trouwens dat gedoe met die blonde doos hahahaha Fuck the world and fuck you |
|
Ik moet het nog kijken, opgenomen. Ken je de site van king jaap, mental? Redelijk hilarisch! http://www.kingjaap.nl/ “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
http://youtube.com/watch?v=79Royvrsqto moest zo hard lachen gister, geniale woede uitbarsting van die Brian vanuit het niets ineens [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 13-07-2007 15:35] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Wat een marginale mensen... Kunnen nieuwe mensen niet voortaan op Mars verwekt worden en pas na goedkeuring op Aarde toegelaten worden? Dat zou een hoop schelen. |
|
Ik heb er nu een paar keer naar gekeken, maar het kan me niet boeien. En het programma zal hoogst waarschijnlijk ook geschrapt worden nu RTL Talpa heeft over genomen. Heb je al die tijd voor jan lul in dat huis gezeten. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Hehehe, wist je dat het sterft van dit soort mensen? quote: Maar wel een paar keer kijken, het trekt toch wel je belangstelling, hè? Fons heeft met John overeengekomen dat het nog wel een tijdje door zal gaan, speciaal gesprek over gewseest. Pas als er echt geen adverteerders meer willen dokken, dan kan het wel ineens afgelopen zijn. Vooralsnog blijf ik wel kijken, al is het alleen maar om terror Jaap. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
wat is me dit voor een topic??? signature |
|
quote: Een wansmakelijk topic, maar met een vleugje verslavende heerlijkheid. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik heb het een paar keer gezien. Me vriendin vind het namelijk wel heel vermakelijk. Als ik de Huub al zie dan, ben ik al flauw van dat programma. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Dus zolang er adverteerders willen dokken voor dit programma blijft het bestaan? Maar als ze nu massaal terugtrekken? Wie is dan de winnaar? Er zitten nog een paar in dat huis,e n er komen steeds nieuwe bij. De opzet was toch dat er 1 over bleef en die won dat huis? Maar dit kan nog jaren doorgaan. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 13-07-2007 16:56] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
die Jaap schijnt hier uit Gouda te komen, misschien dat ik t daarom niet echt een vreemde kerel vind... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: In Gouda kotst iedereen over elkaar heen? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
yeah! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |