|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
had wel wat voor jou geweest, geldgeil jong dat je er bent !!! had jij je niet kunnen laten opsluiten daar ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: http://www.nu.nl/news/881296/62/Jessica_Simpson_date_met_prostituee.html HAHAHAHAH! Suck my piss |
|
quote: Je kan het bedrag gewoon niet ophoesten pauper! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
'Ik ben slim' AMSTERDAM - Gouden Kooi-bewoonster Nena is niet zo dom als ze zich voordoet. De 19-jarige blondine doet zich onnozel voor uit strategische overwegingen. "Ik ben niet alleen maar een mooi plaatje", vertelt Nena zaterdag in De Telegraaf. "Ik heb mijn hersens dan misschien een tijdje niet gebruikt, maar ze zijn niet dood of zo." Nena zegt goed te zijn in alle bètavakken. "Ik wilde vroeger uitvinder worden." De vroegere mavo-leerling verwacht volgens de krant dat ze op haar sloffen als winnares uit het programma komt. Kandidaten die meedoen aan De Gouden Kooi nemen hun intrek in een villa. Wie er het langst blijft wonen, krijgt het peperdure landgoed cadeau. De winnende kandidaat moet er minimaal een jaar opgesloten hebben gezeten. "Ik heb me aangesloten bij Bart en Brian", vertelt ze over haar medebewoners. "Zij zorgen voor me als broers en de anderen zien in mij geen bedreiging. Houden zo." De blondine kwam in het nieuws toen ze een aanbod van Playboy afsloeg. Wel poseerde ze in sexy poses voor mannenblad FHM. Verder zoende ze vorige week voor de camera's met medebewoonster Natasia, waar ze al snel spijt van had. http://www.nu.nl/news/890202/61/%27Ik_ben_slim%27.html |
|
Ze mag dan dom zijn ze mag best even aan mijn gehaktstaaf likken. |
|
quote: Is dat wel zo goed voor haar stralende witte tanden? |
|
Even de prodent van dat gebit af spuiten |
|
quote: Likken doe je met je tong niet met je tanden. Dat moet jij toch wel weten? Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
quote: En dit is de platmaker |
|
Wat is er mis met de mavo? |
|
ben ook niet verder gekomen |
|
quote: Ja ik weet |
|
Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
quote: idd, zonder de mavo was ik nooit geïnteresseerd geraakt in dit forum. Laat staan dit topic. Suck my piss |
|
quote: In dat bericht noemen ze JS sexy. |
|
|
|
|
|
Hehehe, die huub heeft nu gewoon 3 callgirls ingehuurd. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: nee, die boden zichzelf graties aan! er is al wel 2 keer dezelfde callgirl geweest. die huub neemt het ervan |
|
Ow, ok. Ik keek net even naar de livestream, daar zag ik het. http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
geweldig programma. ik ga elke dag koffie drinken bij m'n moeder tussen 19.30 en 20.00 |
|
Hehehe, we hebben hier de dvd recorder standaard ingesteld van 19-30 tot 20.00 En dan s'avonds kijken. Jammer dat het programma op tv zo achterloopt. Ik vind het ook een heerlijk programma. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 26-01-2007 23:04] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik mocht op screening komen bij de goude kooi totdat ik hoorde dat je 10.000 euro moest inleggen. Het is de lichtinval ;') |
|
Werkelijk? Ik vind het eigenlijk op z'n zachtst gezegd erg spijtig dat dit nog gedraaid wordt |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |