|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Jaapie heeft gewonnen... [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 22-05-2008 23:10] Het is de lichtinval ;') |
|
Jaaahahahaha. |
|
quote: bescherming? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Woei. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Yeah!!!!!! Zie je nou wel dat overgewicht loont! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Psycho_pippi en ik zijn aansprakelijk voor in totaal 6 stemmen! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hahahaha, goed bezig! |
|
jaap for president Je moeder. |
|
ben wél benieuwd hoe ze het er vanaf gaan brengen in het dagelijks leven / op straat / werk etc... zal wel niet van een leien dakje gaan Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: |
|
Jammer dat het afgelopen is. JAAPIO!!!! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Speciaal voor pippi, enjoy! http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/vara/radio/giel/20080520-goudenkooi_jaap-hi.asf En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zo goor! En toch.... GO JAPIO!!!! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Sorry, herstel: GO JAAPIO!!!!! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Blij dat we dat programma hier niet krijgen, is al erg genoeg dat mijn vriendin altijd dat Big Bother wil zien. Nieuwe Big Bother serie (nummer 8 geloof ik al) begint over een week of twee weer She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Zucht, ik zou graag Big Brother 8 kijken... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Idd. Mark, als jij nou elke week de afleveringen even opneemt en opstuurd op dvd... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Me hoela, dat overleef ik niet En naast Big Bother hebben ze hier dan ook nog Celebrity Big Bother, ook al 6 of 7 seizoenen van. Niet te geloven hoe populair dat programma hier is. Ze hebben in de Celeb Big Bother mensen gehad als: Dirk Benedict (Face van The A-Team), Jermain Jackson (oudere broer van Michael), Brigitte Nielsen, en ma Stallona (ja, de moeder van dus, in hetzelfde huis als Nielsen (ex van )). Dirk Benedict was trouwens nog wel gaaf She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hehehe, vet! Die brigitte nielsen zit hier in nederland in het programma celebrity rehab, waar allemaal b-sterren proberen af te kicken van drank/drugs. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Gàààààf! Zijn daar geen links voor? Site's willen we zien! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Tja, dat weet ik helaas niet. Wordt uitgezonden door Channel 4, dus misschien hebben ze op www.channel4.co.uk een link naar oude afleveringen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Thanks, dat is een begin. Ik ga gelijk even zoeken of ik er iets over kan vinden. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
En alweer bedankt! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |