|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb het alleen de eerste keer gezien. Moest even zien wat me broer filmt. |
|
Over 2 maanden is het weer van de buis wegens tegenvallende kijkcijfers zoals heel Talpa.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Laten we dat hopen! |
|
Welnee. Je hoeft toch niet te kijken. Je zet toch ook geen muziek op die je kut vind? Jeempie. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 12-10-2006 13:41] |
|
Je eet toch ook geen cornetto als je een raket lekkerder vindt? |
|
quote: Als ik het niet ga kijken maakt dat 't programma niet minder walgelijk. |
|
quote: True, maar dan weet je tenminste niet wat je (niet) mist. |
|
quote: Hehe dat klopt ook. Ik ga het natuurlijk ook absoluut niet kijken. |
|
Gisteren voor het eerst een stukje gezien. Kansloos en niet anders. |
|
Ja, maar dat is waarschijnlijk omdat je het niet vanaf het begin hebt gevolgd. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Als ik a-boeiende geldwolven wil zien, dan ga ik wel een keer bij Chelman op de koffie |
|
quote: quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
spectre sees all Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zeer terecht opgemerkt van Respectre. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ha quote: |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Mjoa, zoiets wilde ik ook wel posten. De 'als een ander veel geld wil verdienen of beurt, dan is het belachelijk, als ik dat doe, dan is het goed'-mentaliteit. Of de 'een ander mag niet meer hebben dan ik, want je kunt goed leven met wat ik heb'-mentaliteit. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Je neemt het veel te serieus Er gebeurt idd geen zak, maar je moet vooral kijken om Nena "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
Ej. Da's gaaf. Ik blijf wel wachten totdat de geyle neuq videos online komen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Met je Prodent-bek |
|
quote: |
|
Is Nena niet het meisje dat zit te wachten tot ze weet wat ze wil??? Heeft ze nu mooi de tijd om dat te bedenken. Als ze het lang genoeg volhoudt kan ze haar carriere beginnen met rentenieren. |
|
Zou ze wel weten hoe dat moet dan? |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |