|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijstje!! Red De Kooi: - Wansmaak Stop De Kooi: - Kimmey - Judge M. |
|
Lijstje!! Red De Kooi: - Wansmaak Stop De Kooi: - Kimmey - Judge M. - Mark Z |
|
Lijstje!! Red De Kooi: - Wansmaak Stop De Kooi: - Kimmey - Judge M. - Mark Z - WitteRiddert |
|
Het is dat ik niet op een lijst met Judge M wil, maar anders. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
:') |
|
quote:Dus je komt ook niet naar Stonehenge zaterdag? |
|
Precies, een LAN verbinding volstaat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
quote: The trend is dead. |
|
Lijstje!! Red De Kooi: - Wansmaak Stop De Kooi: - Kimmey - Judge M. - Mark Z - WitteRiddert Boeit mij het wat: - Misanthrope Als mensen dat graag kijken, dan ga ik ze niet tegenhouden. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
gister was de aflevering met de 'aanranding' erin, deze was er dus volledig uitgeknipt... ook met de aftermath van jaap en z'n boete en confessie dat ie alles in opdracht van talpa deed... gelukkig is er zo iets als internet [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 25-07-2007 15:52] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Against God and Government |
|
quote:Op 25 juli 2007 15:11 schreef Misanthrope het volgende: Lijstje!! Red De Kooi: - Wansmaak - Rotzak - valfar - Cees Stop De Kooi: - Kimmey - Judge M. - Mark Z - WitteRiddert Boeit mij het wat: - Misanthrope Nou niet mensen weglaten van het red de kooi gedeelte, hè. Dat is wel heel slecht. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Lijstje!! Red De Kooi: - Wansmaak - Rotzak - valfar - Cees Stop De Kooi: - Kimmey - Judge M. - Mark Z - WitteRiddert - Greycloak + 2 - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz + 1 - Blonde Rockgod - Regeer - Marc Beëlzebub Judas - Skyggesang - Der_Ries - RealmRot - De Ulk - Spectre - Ryn - XXL - Varanus - Hell_Awaits - Mira - Levithmong - Jolijn - Tucker 10-4 Harley - The_Witch en Loekie - Cooperfan - NecRobert - AngelOfDeath - Ratman - Carnagath - Aphrodite - Nix - B.W. - Aaargh - Blastmaster - Ielsch - Kurk - Scotfan - LL - Lumium - Rajackar (HUUUUUNTEEEEEEER) - Henke Boeit mij het wat: - Misanthrope |
|
Barbaren Against God and Government |
|
quote: :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
WhiteRider zou eens alleen voor zichzelf moeten spreken. Ff serieus, heb je het hele topic er op nagekeken? Het houdt de gemoederen wel bezig. Heel goed. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Dat is de Stonehenge-lijst. :') [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 25-07-2007 21:16] |
|
Dus wat m'n eerste zin was, hehe. Ik word btw knettergek van die rare smilie. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
|
|
Dat viel toch best mee? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik vind het behoorlijk ziek. |
|
Ik vond dit topic best ziek... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |