|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan me ook niet voorstellen dat dit langer dan een jaar goed bekeken zal worden. |
|
quote: Kunnen ze niet beter een camera ophangen in het Pieter Baan Centrum ofzo, als ze toch alleen maar retards zoeken? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik hoor het al, kwaliteits vermaack ten top dus Godeskristus hoe kansloos zeg.. Vooral dat na tig Big Brothers mensen hier nog naar KUNNEN kijken.. Je zou zeggen dat het concept nu aardig uitgemolken is. Maar ja. |
|
Ik heb alle big brothers gekeken, elk jaar weer. Maar ik moet zeggen dat de gouden kooi tot nu toe stukken minder "boeit". Ik zie het me ook nog niet een heel jaar of langer nog elke werkdag weer kijken. Gewoon te lang. Bij big brother weet je tenminste wanneer het afgelopen is, bij de gouden kooi is dat maar afwachten. |
|
quote: ik von de eerste big brother wel cool (en de eerste "de bus" ook nog met die rare sjekkie of takkie ofziets) maar daarna werd het minder en minder. en ik denk niet dat de personen in de gouden kooi boeiend genoeg zijn. |
|
ELKE WERKDAG?!?!?!? wtf. Nog in geen 1000 jaar. Wel een gave vondst dit programma, iets in me wilde dat ik het bedacht had. Het is toch heerlijk ziekelijk cynisch om zo'n concept te bedenken en uit te voeren? Je gaat het vervolgens natuurlijk niet KIJKEN... het idee alleen al. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ja, de bus heerste ook de pan uit! Tuurlijk wel kijken. We nemen het altijd op hier en kijken het als er niets op tv is, na jensen ofzo. Beetje de voyeur uithangen heerscht natuurlijk de pan uit. |
|
ik vraag me af hoe het over 2 jaar is, Als er nog 2 mensen zijn en alles al van elkaar weten, Dan is het gespreksonderwerp van de dag het ontvouwde madeliefje in de paardenbak.... Of ze worden prettig gestoort, en gaan de hele dag met hun hoofd tegen de muur bonken "Sehnsucht" |
|
Ik ben benieuwd naar het volgende format: De ranzige plee, waarin 100 mensen in een plee worden gefrommeld, zonder enige gemakken. |
|
Dan weet ik wel een mooiere locatie Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ja, het idee hebben ze gewoon gejat. het bestond toen al. Fuck the world and fuck you |
|
Inclusief huilende kinderen, ja. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
smakeloos vind ik het. hoewel ik mezelf beloofd heb tenminste 1 aflevering te kijken. Fuck the world and fuck you |
|
quote: +1 op het eerste, maar ik wil het niet eens zien... |
|
Nu op tv, een interview met die ontaarde moeder. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Haha, goeie zaak In de bijstand zitten en wel 10 ruggen borg neer kunnen leggen, hoe doe je dat trouwens? [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 10-10-2006 11:31] |
|
Zijn er al fotos van dat 19jarige meisje dat playboy wou hebben? |
|
quote: Heel dubieus inderdaad. Ik weet het ook niet, maar iets geeft me het gevoel dat die kinderen nog veel zieliger zijn... |
|
Geweldig programma, ik ga het volgen. Niet dagelijks natuurlijk, maar toch wel wekelijks. |
|
quote:Daar ben je Surinaams voor. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Bijstandtrekkers ---> Lui en onbetrouwbaar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wat een tendentieuze, ongefundeerde en buitengewoon kwetsende opmerking. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Wat een tendentieuze, ongefundeerde en buitengewoon kwetsende opmerking. |
|
Bijstandtrekkers zijn een soort lintworm. Ze parasiteren maar kunnen zogenaamd niks aan doen want ze zijn door de 'omstandigheden gedwongen'. Dat ze zelf een bijdrage aan die omstandigheden hebben geleverd komt niet in ze op. Die afschuifmentaliteit is afschuwelijk en doet zich helaas in steeds bredere kringen voor. Vanochtend hoorde ik een woordvooerder van de Militaire vakbond: 'De leiding is verantwoordelijk voor de incidenten in Noorwegen'. Altijd maar afschuiven, afschuiven, afschuiven. Ook zien ze de bijstand als een godgegeven recht in plaats van ervoor dankbaar te zijn. Zo dat was mijn dagelijkse portie frsutratie over het gebrek aan zelfredzaamheid onder bepaalde lieden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |