|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
De playboy staat al te trappelen. |
|
quote: Je moeder. |
|
quote:Het interessante materiaal daarvan zal ook wel online verschijnen . Ik stem mijn tv toch liever op interessantere zaken af. Zo kijk ik om 8 uur graag het nieuws i.p.v. GTST om maar eens wat te noemen. |
|
@ hypnos: http://prive.punt.nl/?id=269605&r=1&tbl_archief=& [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 12-10-2006 20:03] |
|
nena de goudgraver ja, bah. Fuck the world and fuck you |
|
quote: vloeibare x dus toch signature |
|
quote: Dat zijn ze natuurlijk allemaal, daar in die gouden kooi, hè. |
|
quote:bijdehand hoor. Fuck the world and fuck you |
|
|
|
Echt een bout serie Against God and Government |
|
rotting away is better than being gay. Suck my piss |
|
"Na een heftige avond, een verdrietige dag en een gesprek in de Dagboekkamer, neemt Marcia haar vriendinnen Marlies en Micheline even apart in de Japanse Slaapkamer. Daar vertelt ze wat er vannacht gebeurt is. "Wat een lul", reageert Marlies direct op het verhaal van Marcia. Ook Micheline vindt het niet kunnen van Etiënne: "Jij zei 'truste' en toen heb ik je niet meer gehoord. Je was out." Marcia geeft toe er inderdaad niet helemaal bij te zijn geweest: "Ik werd pas weer wakker toen Etiënne kwam." |
|
dit heeft dan ook niks met de gouden kooi te maken.... I Find That I Am Not There... |
|
quote: Ik ben ontroerd dat intellectuelen zoals jij de dijkbewaking van onze beschaving vormen, *snotter*. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: True. Maar ik wilde dit zo graag met jullie delen! |
|
|
|
Sterk! |
|
Is er nog geneukt? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Als je nu noodgedwongen door ziekte of dergelijke het huis moet verlaten? Krijgen ze dan wel de 10.000 euro terug die ze als borg betaald hebben? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Alleen bij een begrafenis, las ik ergens. Anyway, de eerste uitgelekte foto. http://www.caidure.com/foto/displayimage.php?pos=-25571#afhurl |
|
Ik snap niet de commotie rondom haar..zo lekker is ze niet...en die tanden, net een konijn. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Fuckin' lekker wijf man.... ik snap alleen niet dat mensen dit programma kijken. Shiiiiat, je hebt toch iets beters met je tijd te doen? Toch? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Yep, die zou ik best wel eens willen volblaffen. |
|
Nog zo stoere internet warrior. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |