|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben bang dat de Grote Fons al deze ophef niet zo tof vind. Van hem moest het allemaal wat bedaarder worden. Wat dus niet gebeurd. Ik ben bang dat de stekker er voortijdig uitgetrokken gaat worden. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
dan vind ik wel dat ze allemaal een vergelijkbaar huis moeten krijgen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Precies! Het zijn natuurlijk nu al stuk voor stuk winnaars. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Sponsor Gouden Kooi stopt ermee Autobedrijf PON in Amersfoort stopt met sponsoring van het programma De Gouden Kooi. Reden is de aanhoudende negatieve publiciteit rondom het programma, laat Dennis Elings, manager Verhuur, weten. "Welk programma je ook sponsort, je weet natuurlijk nooit vantevoren hoe iets uitpakt. Rond dit programma was veel discussie, maar Tien blijft een klant van ons. We sponsoren immers ook andere programma's, maar De Gouden Kooi niet meer'', aldus Elings. Hij heeft het programma zelf nog nooit gezien, maar toen er discussie ontstond over de wijze waarop een deelnemer in het water werd gegooid, heeft Elings de beelden opgevraagd. "Ik wilde het verhaal zien en niet alleen het stukje dat nu via internet circuleert'', zegt Elings. Daarop heeft hij later besloten de sponsoring stop te zetten. "Ik wil schade door nog meer discussie voorkomen.'' |
|
Mooi, die rotzooi zal wel niet lang mee te zien zijn, goed werk. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Nu dat irritante wijf nog een flinke hoek geven |
|
quote: Heee! Er zit een knop op je tv, die helpt je zo uit de puree. Spectrertrrrrtje toch, je zet toch ook geen cd met muziek op die je kut vind? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Mooi, als de sponsor stopt; goed bericht Mies! Ik denk dat geen geld meer werkt als negatieve publiciteit... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Daar ben ik ook bang voor, ja. Er is immers geen negatieve publiciteit. Er werd niet met gigantische aantallen van mensen naar gekeken, maar ik las ergens dat sinds het steeds gekker en gekker werd, de kijkcijfers dus wel aan het stijgen waren. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Hoelaat is het op talpa elke dag dan? The trend is dead. |
|
20.00 en zo ongeveer om 23.00 ofzo de herhaling. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 24-07-2007 22:11] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Dat ga ik dus zometeen kijken thnx The trend is dead. |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Gedaan The trend is dead. |
|
Wim, je bederft de jeugd Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Goed, hè. Het wordt tijd dat ik zelf kinderen heb. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
http://rdgk.townsville.nl/ Red de gouden kooi, verdomme, ja? Edit: en weg, het begint! Allemaal kijken, hè!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 24-07-2007 23:03] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Gestemd; hilarisch programma; de bedoeling is dat men de anderen wegpest zodat de overblijver wint, maar zodra er iemand weggaat komt er gewoon een nieuweling voor terug The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nee, er is elke maand een stemronde en dan kan er iemand weggestemd worden. Maar dat moet unaniem zijn. Als er dan iemand gaat, dan komt er geen ander voor terug. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 24-07-2007 23:40] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Echt kansloos de goude kooi, beetje kijken hoe mensen daar zitten... En die ruzie tja ook lekker belangrijk.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij is het zo dat als het programma een jaar bestaat er geen nieuwe bewoners meer komen. Of als een bewoner er 1 jaar in heeft gezeten en er dan uitgaat, komt er geen voor in de plaats. Dat zijn de twee verhalen die ik heb gehoord, de eerste lijkt mij het meest logisch. Daarnaast: Red de Gouden Kooi!!!! (ik denk trouwens niet dat ze het programma zomaar stop kunnen zetten want dan krijgen ze flink wat rechtszaken aan hun broek van de bewoners). |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |