|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
JA die shit moet ik ook nog eens horen. I've been planning too, but alas, I have not yet... |
|
Wow...Sudarium is ook niet mis. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik ken beide niet. Zijn platen via reguliere kanalen te krijgen? |
|
Niet echt nee. Displeased heeft ze bijvoorbeeld niet. Misschien Perverted taste. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hmm, moeten we toch weer richting Duitsland... Gelukkig hebben we de euro. Of misschien heeft Millennium Records 't... |
|
Yep ik was ook al van plan er wat van op te zoeken binnenkort (moet ik weer ff kleine Eurobriefjes hebben), maar je kunt het gewoon via de band zelf bestellen. |
|
quote: Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Neem maar van mij aan dat het dan of heeeeeeel lang duurt of je hoort helemaal niets van Midgaardje en zijn boerskes!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
hmzz... dat zou dan ook weer zonde zijn van die eurobriefjes. Maarjah het is toch monopoly geld |
|
Ik wil het best even voor je op bandje zetten of op cd branden zodat je het kunt checken hoor. (als je me dan even de verzendkosten wilt vergoeden). Of ik neem de cd gewoon ff mee naar Fluisterwoud volgende week. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 18-01-2002 12:42] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Is goed, ik mail je nog (morgen of vannacht). Fluisterwoud is nog steeds niet zeker. TNX! |
|
ow god.,.. gaan ze hier nu ook met lugubrum aan de haal??? ze worden populair.... hahaha das mooi voor de verkoopcijfers van de Botulistum/lugubrum split 7"! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Nou ehm...ik had het tegen Vargen666 en ik heb maar 1 kopie. Maar ik kopieer hem wel even wat vaker. No probs. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
WHAHAHAHA! XnegativeX, kan ik uit dit topic opmaken dat de cd's bevallen? |
|
Dat ken je wel zeggen ja! En hoe bevalt Shining, Old forest en Craft dan? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
"Dat ken je wel zeggen ja! En hoe bevalt Shining, Old forest en Craft dan?"godverdomme.. Nx heeft echt verstand van muziek! CRAFT heerst.. Shining ook.. alleen krijgg ik nog heel veel geld / lp's van mr. Niklas Kvarforcht (zakkewasser!) zoals wel meer mensen.. wist je dat mr Hellglammer van Mayhem de neiwue cd van Shining gaat indrummen?? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:Dat is toch helemaal niet true (inkopper) |
|
en dan vreemd vinden dat ik hem niet kon vinden, is een jaar geleden maar jah die split met sudarium heerst dus eigenlijk best wel en de verder albums die ik (helaas nog niet origineel) heb, bevallen me ook zeker weten, die split met finsternis bijvoorbeeld Je moeder. |
|
quote: Tja, wij mods hebben een speciale gave daarvoor Verder over Lugubrum, heerlijke premitieve black vind ik het Iemand al die foto gezien van de zanger met klompen aan, biertje en sigaret op een baal stro en een riek bij hem, grappige foto Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
geweldig jah Je moeder. |
|
quote: ik denk dat er ook op die cd staat te lezen bij de naam van hun stamkroeg: The bartender doesn't get killed Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Lugubrum? Ongetwijfeld mijn favoriete Belgische band. Spel -en geluidstechnisch is het vaak om te huilen, maar ze hebben iets! "De totem" is mijn favoriete album (gevolgd door "Gedachte & Geheugen") Lugubrum When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik zou ook nog wel iets van ze willen hebben, maar kan het nergens vinden voor een beetje aardige prijs. |
|
Contacteer dan gewoon toch de band! 10 euro voor een cd (p&p inbegrepen)is niet overdreven dacht ik. En ze zijn niet zo traag als wel eens wordt gezegd ... [Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 21-01-2003 11:03] 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Zeker weten? |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |