![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
pssst ze heerschen nog steeds ![]() Je moeder. ![]() |
|
een keertje gezien hahhaha toen stond ik erop te bangen, dus het zal wel tof zijn geweest http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
quote: Waar de maaien zijn weet ik niet, maar Heretic gaat in de toekomst een cd uitbrengen via Barbarian Wrath. Althans, dat vertelde Andy mij na een fles Wodka en een fles Bacardi, dus het waarheidsgehalte KAN ![]() Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
quote: nope, ging allemaal wat snel, voilgens mij heeft er wel eentje een pijnlijke kaak van mijn schouder ( ![]() Je moeder. ![]() |
|
Dit is nog eens een band! de totem, wat een meesterwerk!!! Alleen was wel even schrikken dat ik deze voze boeren in de ceedee schappen van Boudisqe zag liggen. Kort om "beer us or die" [Dit bericht is gewijzigd door R. op 03-06-2008 0:19] ![]() |
|
quote: Hierbij is Lugubrum de underground ontstegen. GODLESS NORTH buy it now. ![]() |
|
Oops. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Ik kreeg gister Winterstones binnen, kende em al van een maat vamme, lekker cd'tje, beetje Burzum achtig kwa slependheid van de nummers hoewel de, overigens zeer goed klinkende, vocalen wat rauwer zijn. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Gedachten en geheugen, luister daar maar naar. Eerste gedeelte lekkere ouderwetse black metal, en daarna koeienstront(lekkere ouderwetse instrumentale Burzum versies) GODLESS NORTH buy it now. ![]() |
|
eind oktober: LUGUBRUM KRIEG FLUISTERWOUD MERRIMACK live onstage.. prepare for armageddon! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
oud nieuws maar ben er evengoed wel ![]() Je moeder. ![]() |
|
Wie/wat is die laatste act? ![]() |
|
quote: Fransen Black Metal, beetje middelmaat wel. Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
quote: Ik dacht dat dit niet doorgaat... Weet iemand iets meer erover? [Dit bericht is gewijzigd door Norgaath op 02-06-2003 18:08] ![]() |
|
Het is jammer dat Gedachte & Geheugen niet meer te krijgen is ![]() ![]() ![]() |
|
Heb de totem (orgineel en rerelease) en bruyne troon. heerschende platen! de totem behoord nog tot een van de beste in me cdrek! [Dit bericht is gewijzigd door R. op 03-06-2008 0:20] ![]() |
|
R(asdebiel)., het is niet de totum, maar de Totem. Yep, Lugubrum is uniek, maar niet altijd even grappig of zelfs maar 'rauw'. Ik vind de Totem hun minst beroerde plaat, maar aan de andere kant heeft De Bryne Troon meer geschifte nummers die uitermate geschikt zijn om snotneuzen er van te weerhouden om naar blek metle te luisteren. Nogmaals, geinig, maar de grap raakt nu wel een beetje uitgewerkt. Ben eerder benieuwd naar Kludde. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com ![]() |
|
quote: Kludde? Een Belgische demoon ![]() ![]() |
|
quote: Herren oder damen, als jullie elkander corrigeren dan wel ZELF GVD correct nederlandsch schrijven. Of i.i.g. "bruyne" goed tikken. B.V.D. //edit Overigens: behoorT [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 17-06-2003 7:41] ![]() |
|
lol ![]() ![]() |
|
kneusjes.. welke mongool zei dat dit concert "oud nieuws" was, moet al helemaal zijn smoel houden, aangezien ik de regelneef ben van dit concert en dit concert pas een maandje in de planning staat.. probeer de volgende keer met andere praatjes indruk op ons te maken.. bedankt... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: goed mongooltje, eerst eens even je eigen informatie nagaan voordat je anderen van jouw iq gaat beschuldigen. krieg + lugubrum is begin dit jaar al eens aangekondigd voor de pazzop, dus gebruik even de zoekfunctie als je die kan vinden, om het na te gaan Je moeder. ![]() |
|
je bent nog steeds even lief karnitje ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
![]() maargoed als het in de pazzop is ben ik er wel, andere zaal zie ik rond die tijd wel. ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |