IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Lugubrum Vorige pagina | Volgende pagina
Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 25-07-2004 19:04 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 12:40 schreef kwelgeest het volgende:
Ik zit al een paar dagen op mail van'm te wachten


Lugubrum kwelkop is muziek voor ratten. CRAP.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-07-2004 19:24 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 19:04 schreef Faust het volgende:
Lugubrum kwelkop is muziek voor ratten. CRAP.


Hihi, te ruig voor je?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 25-07-2004 19:38 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 19:24 schreef Count Usher het volgende:
Hihi, te ruig voor je?


He Count ik had ze allemaal. Dit is toch geen muziek man. Darkthrone nadoen daar is waar ze goed in zijn. Ik heb ze allemaal in de ban gedaan


HEER KRlEG
Usericon van HEER KRlEG
Posted 25-07-2004 21:27 by HEER KRlEG Wijzig reactieProfiel van HEER KRlEGQuote dit berichthttp://www.heerkrieg.nl/

quote:
Op 24 juli 2004 19:24 schreef Count Usher het volgende:
Hij staat wel bekend om zijn luiheid. Toen ik 'em ooit eens vroeg om een interview, zei ie: "OK, maar niet te lang é."




Het is niet voor niks een Belg he?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-07-2004 22:05 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 19:38 schreef Faust het volgende:
He Count ik had ze allemaal. Dit is toch geen muziek man. Darkthrone nadoen daar is waar ze goed in zijn. Ik heb ze allemaal in de ban gedaan


Ik vind ze persoonlijk subliem. Darkthrone vind ik maar niks. Geniaal toch.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-07-2004 11:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 19:04 schreef Faust het volgende:
Lugubrum kwelkop is muziek voor ratten. CRAP.
Goed...
Weer een lekkere onderbouwde en ergens opslaande uitspraak.
En nee ik heb geen zin om hier ook nog eens mijn gal over Darkthrone te spuwen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-07-2004 13:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 12:40 schreef kwelgeest het volgende:
Ik zit al een paar dagen op mail van'm te wachten
Nu al een week; Is dat normaal


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-07-2004 14:07 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Lugubrum heerscht! Wat hun doen is gewoon origineel, en ze komen er ook mee weg. Die humor, maar het blijft verwrongen en ziek. Ze weten echt een vet sfeertje op te roepen. Van Lugubrum is er maar één en niemand die het ze na durft te doen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 28-07-2004 20:52 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht

'k wacht nu ook al een tijdje op een bevestiging van m'n bestelling...
'k had 't geld al reeds opgestuurd...

maar eigenlijk bij iedere reactie van hem op een bericht dat ik had gestuurd was ie wel traag: reacties als 'sorry was met verlof' of het feit dat hij 2 maand in coma had gelegen na overmatig drankgebruik
op z'n verjaardag!

Geven ze nog interviews trouwens? zou weleens een praatje met ze willen maken...

Waar ik me overigens meer 'zorgen' over maak is 20 euro die ik vorige week dinsdag naar Christhunt heb gestuurd... Ik hoor er niks meer van, gvd... Duurt dat altijd zolang?

O,ja bijna vergeten te zeggen dat wat de meerderheid dan ook denkt Lugubrum een elitair hoogstandje is een zo goed als dode scene! HULDE!







"And as things fell apart, nobody paid much attention"


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-07-2004 20:55 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 20:52 schreef Cryptogram het volgende:
'k wacht nu ook al een tijdje op een bevestiging van m'n bestelling...
'k had 't geld al reeds opgestuurd...

maar eigenlijk bij iedere reactie van hem op een bericht dat ik had gestuurd was ie wel traag: reacties als 'sorry was met verlof' of het feit dat hij 2 maand in coma had gelegen na overmatig drankgebruik
op z'n verjaardag!

Geven ze nog interviews trouwens? zou weleens een praatje met ze willen maken...

Waar ik me overigens meer 'zorgen' over maak is 20 euro die ik vorige week dinsdag naar Christhunt heb gestuurd... Ik hoor er niks meer van, gvd... Duurt dat altijd zolang?

O,ja bijna vergeten te zeggen dat wat de meerderheid dan ook denkt Lugubrum een elitair hoogstandje is een zo goed als dode scene! HULDE!








Bij Lugubrum duurt alles lang. Antwoorden, interviews geven, dingen opsturen, ... Ze zijn hartstikke lui.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Monsieur Laguerre
Usericon van Monsieur Laguerre
Posted 28-07-2004 20:55 by Monsieur Laguerre Wijzig reactieProfiel van Monsieur LaguerreQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 14:07 schreef Heiden het volgende:
Lugubrum heerscht! Wat hun doen is gewoon origineel, en ze komen er ook mee weg. Die humor, maar het blijft verwrongen en ziek. Ze weten echt een vet sfeertje op te roepen. Van Lugubrum is er maar één en niemand die het ze na durft te doen.


Mag ik even lachen hahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahhaha
ahahahahahahah
ahaahah
haha
ha


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 28-07-2004 21:00 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht

Het blijkt allemaal wel weer
En die Fransman schijnt ook al niet in staat te zijn ook maar iets van Lugubrum te begrijpen... ja jong elitisme, elitisme... haha



[Dit bericht is gewijzigd door Cryptogram op 28-07-2004 21:01]


"And as things fell apart, nobody paid much attention"


Monsieur Laguerre
Usericon van Monsieur Laguerre
Posted 28-07-2004 21:06 by Monsieur Laguerre Wijzig reactieProfiel van Monsieur LaguerreQuote dit bericht

Wat moet ik dan begrijpen


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 28-07-2004 21:15 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht

Met die reactie op Heiden lijk je niet echt te snappen waarom hij Lugubrum nou juist zo kan waarderen...



"And as things fell apart, nobody paid much attention"


Monsieur Laguerre
Usericon van Monsieur Laguerre
Posted 28-07-2004 21:17 by Monsieur Laguerre Wijzig reactieProfiel van Monsieur LaguerreQuote dit bericht

Ik hoef dat ook niet te snappen


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-07-2004 21:24 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 juli 2004 21:00 schreef Cryptogram het volgende:
Het blijkt allemaal wel weer
En die Fransman schijnt ook al niet in staat te zijn ook maar iets van Lugubrum te begrijpen... ja jong elitisme, elitisme... haha



gaaf is dat naar mij vernoemt?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-07-2004 23:56 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 14:07 schreef Heiden het volgende:
Lugubrum heerscht! Wat hun doen is gewoon origineel, en ze komen er ook mee weg. Die humor, maar het blijft verwrongen en ziek. Ze weten echt een vet sfeertje op te roepen. Van Lugubrum is er maar één en niemand die het ze na durft te doen.
Ik vond Kludde live wel iets van Lugubrum hebben maar op de cd weer minder. Maar lichte invloeden zijn wel te horen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 30-07-2004 12:37 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 28 juli 2004 21:17 schreef Monsieur Laguerre het volgende:
Ik hoef dat ook niet te snappen



Dan hoef je je ook niet te moeien.


Je kan me de bout hachelen!


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 04-08-2004 13:30 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht

'k heb gisteren De Vette Cuecken ontvangen (+ lugubrum plakkerke BEER US OR DIE)
Paar keer geluisterd en gvd die band blijft verrassen


"And as things fell apart, nobody paid much attention"


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-09-2004 21:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Weet iemand hier hoe lang here Midgaars meestal over z'n post verwerking doet?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Houtekiet
Walpurgisnacht
Usericon van Houtekiet
Posted 22-09-2004 16:07 by Houtekiet Wijzig reactieProfiel van HoutekietQuote dit berichthttp://www.myspace.com/houtekiet

Gewoon contact opnemen met Midgaars, en dan de hele muk bestellen, geld met de post opsturen, heb ik zelf ook 's gedaan, met succes en nog snel ook.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-09-2004 17:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2004 16:07 schreef Houtekiet het volgende:
Gewoon contact opnemen met Midgaars, en dan de hele muk bestellen, geld met de post opsturen, heb ik zelf ook 's gedaan, met succes en nog snel ook.
Dat 'snel' zal wel relatief of toeval geweest zijn maar goed ik heb inmiddels al mail terug gehad.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 22-09-2004 18:27 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2004 17:42 schreef kwelgeest het volgende:
Dat 'snel' zal wel relatief of toeval geweest zijn maar goed ik heb inmiddels al mail terug gehad.


Geef hem hooguit maand en dan moet het zeker wel rond zijn.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-09-2004 18:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2004 18:27 schreef Verval het volgende:
Geef hem hooguit maand en dan moet het zeker wel rond zijn.
Al langer maar ik had vandaag mail dat hij het zsm opstuurd.
Zo ongeduldig ben ik nou ook weer niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 22-09-2004 20:04 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2004 18:31 schreef kwelgeest het volgende:
Al langer maar ik had vandaag mail dat hij het zsm opstuurd.
Zo ongeduldig ben ik nou ook weer niet.


Ik heb twee maal bij hem besteld en volgens mij had ik het beide keren binnen een maand. Het vele bier is niet bepaald goed voor de hersenen dus ik kan er ook naast zitten.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen