![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Cryptogram op 23-09-2005 16:23] "And as things fell apart, nobody paid much attention" ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Die sample klinkt ZEER VET! Goed gedaan! ![]() ![]() |
|
yeah, mooie impressie van hoe het live was, heerlijk creepy sfeer! Je moeder. ![]() |
|
Komt dat live album, van in Amsterdam nog uit? Zo ja; Dan moet ik die zeker hebben! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Idem. Super sfeer en muziek. Ondanks A'dam. ![]() |
|
yeps.. was een zeer gave show! maar weer eens wat bestellen dus! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Die haal ik ook in Haus. Supervette hoes trouwens, voor die live-cd. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
Was B. zo dronken dat ie twee keer het begin van RATTEKNAEGHEN aan het zingen is of was ie stomweg de teksten vergeten? Een combi van beide kan natuurlijk ook. ![]() |
|
quote: Dat hij bezopen was was wel weer duidelijk ![]() Ging ook een paar keer bijna op zijn plaat door het snoer van de microfoon. ![]() |
|
quote: ik denk dat hij een medley probeerde ![]() |
|
![]() |
|
quote: André Hazes was daar ook dol op ja. Haha. Ah, hij is uit! Downloadennnn! ![]() *edit Ik heb hem dus reeds gekocht. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 30-11-2006 12:12] ![]() |
|
quote: André Hazes? ![]() |
|
quote: André Hazes downloaden? Die is toch door z'n vrouw 'geüpload'? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 15-08-2006 23:54] ![]() |
|
Ik vond anti human black metal enigzins aan te horen... ![]() No Pain, No Gain ![]() |
|
quote: Leer je bands kennen dude! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 16-08-2006 0:21] ![]() |
|
quote: Ik zie het al, ik haal dingen door elkaar... niet te snel lezen dus ![]() No Pain, No Gain ![]() |
|
quote: ![]() is hier geen topic rond? signature ![]() |
|
quote: Zoals ik al zei, ik was te snel met lezen... Ik weet niet of er een topic over is, ben net nieuw ![]() No Pain, No Gain ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |