![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
FLFO sample online http://www.myspace.com/lugubrumoff ![]() |
|
momentje! ![]() signature ![]() |
|
Klinkt weer nieuw en anders, maar toch ook vertrouwd. ![]() ![]() |
|
En toen was het stil en bijna een half jaar verder. Weet jij iets Hypnos? ![]() |
|
L.U.G.U.B.R.U.M. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
ik ga nog es moeten navragen, denk dat ze in de creatieve vortex zitten momenteel signature ![]() |
|
Album is al wel opgenomen toch? Labelperikelen misschien? ![]() |
|
euhm... denk dat het wel weer Old Grey Hair zal zijn? signature ![]() |
|
CD zou via Those Opposed. ![]() |
|
oja... ja, Fransen... kweenie alhoewel Doodsdrek daar goed behandeld werd signature ![]() |
|
Geduld dan maar. O nu we toch bezig zijn. http://www.zwaremetalen.com/recensie/16828/Skaldic-Curse-Devourer.html Ook al bijna een jaar geleden. ![]() ![]() |
|
fok ja... getvert. arme dudes een van die mannen heeft trouwens nog mijn auto half volgekotst signature ![]() |
|
inderdaad ![]() het waren relaxte gasten, maar ik denk niet allemaal zo "gedreven" moet wat meezitten natuurlijk ook signature ![]() |
|
Van Skaldic Curse na hun debuut niets fatsoenlijks meer vernomen. Een nieuwe Lugubrum is altijd welkom maar de heren staan er een beetje om bekend dat het nog wel's uitloopt. Tot die tijd 'De Zuivering' nog maar wat rondjes laten draaien. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
blijkbaar hebben de niet onbesproken depressivo's van Elit Musik er iets mee te maken. Niet de eerste keer dat ik hoor dat ze "iemand in de zak" zouden gezet hebben... signature ![]() |
|
weet ik trouwens niet van de band zelf signature ![]() |
|
En nu in het Nederlands. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
dat Lugubrum mogelijk een bal afgedraaid is dat ze een leige bal gehakt gekregen heppeuh signature ![]() |
|
![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
je hoe zeg je dat in het Hollands? geript? getjald? in het ootje genomen? een oor afgedraaid? signature ![]() |
|
bedot! signature ![]() |
|
genaaid! ![]() |
|
dat dus! signature ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |