![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
goede plaat weer geworden ![]() |
|
Lang gezocht? ![]() Gewoon bij het label: http://www.thoseopposedrecords.com/fr/compact-disc/1877-lugubrum-bruyne-kroon-cd-digipak.html ![]() |
|
Idem, gewoon bij Those Opposed. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: De disc staat nu ook gewoon op hun bandcamp, in ieder geval thanx Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... ![]() |
|
De ZM ftp. Oude bron der ruisheid ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 04-06-2021 17:59] ![]() |
|
Neen, helaas. Veel plezier van gehad. Ben de naam weer even kwijt?!?! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Rajserv ![]() ![]() |
|
Nee, was een andere naam. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Rhodium?!!? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
rhodium.rajserv.org? ![]() |
|
Rajserv zegt me dan weer niets. Ik zal het Rajackar vragen, nou wil ik het weten ook... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Het was zoiets: rajackar.dyndns.org [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 06-06-2021 13:31] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Gisteren Bruyne Kroon beluisterd. Wat een geweldige plaat zeg! Misschien wel mijn favoriet tot nu toe (moet wel nog een groot deel van hun discografie beluisteren). ![]() |
|
quote: Ga dan zeker terug in de tijd - Bruyne Troon (nieuwe album is een directe verwijzing naar deze plaat) / Al Ghemist / De Totem Boersk Blek Metle ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 10-06-2021 23:06] ![]() |
|
quote: Ja, heb vooral hun laatste platen gehoord. Zal mij eens moeten verdiepen in hun oudere werk. Bedankt voor de aanbevelingen ![]() ![]() |
|
Lugubrum gaat terug door het leven in de oorspronkelijke tweemansbezetting met Midgaars en Barditus. Dit leverde twee cult klassiekers op: 'Winterstones' en 'Gedachte & geheugen'. Ze werken aan een nieuwe plaat, toepasselijk 'Oud gezwam' getiteld. Ik hoop op een terugkeer naar de glorieuze early days, ongetwijfeld aangelengd met een fikse dosis absurdisme en eigenzinnigheid. Hier nog eens een linkje naar Gedachte & geheugen - met de rauwe primitieve black op kant A en de geheimzinnige soundscapes op kant B. https://lugubrum.bandcamp.com/album/gedachte-geheugen-1997 ![]() |
|
Ohw, gaaf! Goed nieuws, want Wakar Cartel en Plage chômage vond ik niet zo sterk. Herval was eigenlijk ook al geen topper. Bruyne kroon niet eens beluisterd. Maar hun hoogtepunt bestaat toch wel uit De Zuivering en De Totem. Onlangs wel eindelijk Heilige dwazen op CD aangeschaft. Heerlijke avant-garde. [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 12-03-2024 12:20] Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |