IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Lugubrum Vorige pagina | Volgende pagina
Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 27-01-2004 12:25 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2004 22:34 schreef kwelgeest het volgende:
Die banjo is zo gaaf
Toch maar is aanschaffen dan tot nu toe vind ik alles wat ik van lugubrum ken heerschen.

Ik heb 'm te ruil...dus als je interesse hebt hoor ik 't wel.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 27-01-2004 13:52 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 27 januari 2004 12:12 schreef irritante klootzak het volgende:
het gaat om eht nummer "Aardmannen"

heersch, ben benieuwd!
quote:

verder:




oew gaaf... maar die datum + België zal niet gaan lukken ben ik bang



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-01-2004 14:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 12:25 schreef Waldkauz het volgende:
Ik heb 'm te ruil...dus als je interesse hebt hoor ik 't wel.
Mijn trade list is niet erg veel soeps:
hrossharsgrani - schatten krieger
va - casting eternal fires vol1
azaghal/misanthropy/vultyr - black metal war (officiele cd'r split)
north/sarilegium - split
octinomos - on the demiurge
baltak - zagnatiot grad

tape's:
kwelhekse - rehearsel + live
galgeras - maagdestein rehearsel


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-01-2004 14:25 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

tssssssssk..

je galgeras rehearsel weg doen..



aan smaak ontbreekt eht dus ook al bij je...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-01-2004 14:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 14:25 schreef irritante klootzak het volgende:
tssssssssk..

je galgeras rehearsel weg doen..



aan smaak ontbreekt eht dus ook al bij je...
Ik heb 'm dubbel lieverd


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 27-01-2004 18:32 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 14:11 schreef kwelgeest het volgende:
*lijstje*


Zit helaasch niks bij, sorry.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 06-04-2004 18:02 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Heeft iemand al "De vette cuecken" gehoord en kan er een mening over geven?
Hoe klinkt hij ten opzichte van zijn voorgangers?


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-04-2004 18:15 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

paar dagen terug De Bruyne Troon geluisterd, en het deed me werkelijk niks. Wat een kutmuziek, en die teksten, hoewel natuurlijk uiterst immoreel, zijn gewoonweg belachelijk.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 06-04-2004 18:19 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2004 18:15 schreef aerodis het volgende:
paar dagen terug De Bruyne Troon geluisterd, en het deed me werkelijk niks. Wat een kutmuziek, en die teksten, hoewel natuurlijk uiterst immoreel, zijn gewoonweg belachelijk.


Dat kan. Persoonlijk vind ik die cd geweldig en dan vooral het nummer Spook van de goudmijn.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 18-05-2004 16:11 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

De Vette Cuecken is godvermachtig Wat een super vet vunzig schijfken weer ...


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 18-05-2004 16:33 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 6 april 2004 18:19 schreef Verval het volgende:
Dat kan. Persoonlijk vind ik die cd geweldig en dan vooral het nummer Spook van de goudmijn.




"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 18-05-2004 17:35 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 16:11 schreef Wolveken het volgende:
De Vette Cuecken is godvermachtig Wat een super vet vunzig schijfken weer ...


Ik heb hem nog steeds niet binnen.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 22-05-2004 15:56 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Rattenkneagen


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-05-2004 17:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2004 15:56 schreef Botzwaard het volgende:
Rattenkneagen


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 22-05-2004 19:13 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Ik heb enkel winterstones en bruyne tron vna hen,is megavet, maar zoek niet achter meer infeite, gewoon grappige band



This cd is dedicated to kwabje



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-05-2004 22:19 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2004 19:13 schreef the wounded immortal het volgende:
Ik heb enkel winterstones en bruyne tron vna hen,is megavet, maar zoek niet achter meer infeite, gewoon grappige band



This cd is dedicated to kwabje


Winterstones had ik vandaag nog opstaan, zaaalige sfeer. Ook "De Vette Cuecken" eens proberen


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 24-05-2004 22:30 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 16:11 schreef Wolveken het volgende:
De Vette Cuecken is godvermachtig Wat een super vet vunzig schijfken weer ...

Ik ben momenteel kapot van het openingsnummer (na de intro) 'Atractive...to the flies'.
Wat een hypnotiserende riffs en heerlijke tempowisselingen zeg! Klasse (de hele cd trouwens)!
De saxofoon tijdens het titelnummer is ook gedurfd.

[Dit bericht is gewijzigd door Curunír op 26-05-2004 19:12]


"I find your lack of faith disturbing."


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 26-05-2004 18:51 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 16:11 schreef Wolveken het volgende:
De Vette Cuecken is godvermachtig Wat een super vet vunzig schijfken weer ...


Hij is inderdaad weer erg goed alleen het nummer "Dust binst drinken" vind ik nog een beetje lastig om aan te horen.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 26-05-2004 22:31 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Ja, vind het tot nog toe, ook niet hun sterkste werk maar ze blijven toch erg appart

De tekst van Dust binst Drinken is wel zalig. Is in oost-vlaams dialect. Kan je er iets van opmaken?


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 31-05-2004 13:42 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 22:31 schreef Wolveken het volgende:
Ja, vind het tot nog toe, ook niet hun sterkste werk maar ze blijven toch erg appart

De tekst van Dust binst Drinken is wel zalig. Is in oost-vlaams dialect. Kan je er iets van opmaken?


Gaat volgens mij over een kerel die altijd bezopen is.

Maar iig een zeer gave cd.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-07-2004 13:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 17:35 schreef Verval het volgende:
Ik heb hem nog steeds niet binnen.
Wat is t mail adres van de jongens zelf waar ik 'm kan bestellen?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 21-07-2004 19:48 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2004 13:33 schreef kwelgeest het volgende:
Wat is t mail adres van de jongens zelf waar ik 'm kan bestellen?


Emailadres is midgaars at hotmail.com
en de site http://drink.to/lugubrum

Winterstones is ook nog steeds verkrijgbaar voor 5 pleuro!


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 24-07-2004 16:59 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht

ik heb die nieuwe cd ook bestelt bij Midgaars, iemand een idee hoe lang dat ongeveer duurt?



"And as things fell apart, nobody paid much attention"


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-07-2004 19:24 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 16:59 schreef Cryptogram het volgende:
ik heb die nieuwe cd ook bestelt bij Midgaars, iemand een idee hoe lang dat ongeveer duurt?




Hij staat wel bekend om zijn luiheid. Toen ik 'em ooit eens vroeg om een interview, zei ie: "OK, maar niet te lang é."


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-07-2004 12:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 16:59 schreef Cryptogram het volgende:
ik heb die nieuwe cd ook bestelt bij Midgaars, iemand een idee hoe lang dat ongeveer duurt?


Ik zit al een paar dagen op mail van'm te wachten


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen