|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik had een meel naar lugubrum gestuurd omdat ik hoorde dat het misschien niet doorging, en hun wisten nieteens dat ze moesten optreden. ? [Dit bericht is gewijzigd door R. op 03-06-2008 0:21] |
|
En dat verbaasd jou? Lugubrum weet nog niet eens dat ze op moeten treden als ze al op de bühne staan. |
|
quote: ROFLOL When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
het gaat neit om een tour, maar een eenmalig optreden van KRIEG, LUGUBRUM, MERRIMACK en FLUISTERWOUD.. kein tour! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: mwah, lees aangekondigd dan ook maar als verwacht... Je moeder. |
|
quote: dat was ook maar een suggestie omdat 2 optredens met vrijwel dezelfde line up kort na elkaar plaats vinden he Je moeder. |
|
Ik heb die split met Finsternis, Gedachte en Geheugen, Winterstones en De Totem. Vooral De Totem heerscht, Hoornkluyten! Winterstones vind ik ook vet, Gedachte en Geheugen vind ik niks met die orgel-onzin, die split is ook wel goed. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 11-07-2003 18:14] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Winterstones is werelds En de totem leunt een beetje op under a funeral moon Gedachten en geheugen kent een slecht eind stuk met dat geriedel Wat daarvoor allemaal gebeurd op dit album vind ik toch wel van grote kwaliteit |
|
BOERSK BLEK METLE FOREVER!! Op het drinken komt het hinken. Op het hinken komt het stinken. Nevest de bierbalg, nestelt hem een bijbuikske; werm en beschut. Gevoed mee goekupen bucht. Ziet hem pataat leggen in de greppe: den ouwen graazen buck. |
|
Lugubrum is zo godvergeten slecht dat het vanzelf redelijk amusant wordt om ernaar te luisteren voor een nummer of 2. Ik zet in mijn raarste buien nog weleens De Totem op, eigenlijk de enige plaat van deze Vlamingen die nog enigszins op muziek lijkt, maar laat ik voorzichtig zijn met die term bij zo'n gestoord collectief als Lugubrum. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Lugubrum is wel goed! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
lugubrum is meer dan goed Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Precies! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Lugubrum is geniaal! Beer us or Die!!!! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
zouden ze is in de koorn moeten gaan draaien he |
|
Ik weet echt niet wat ik van deze band moeten denken. Ze hebben zeker humor maar of ik de muziek bijzonder vind . iig niet slecht en die banjo op de totem heerscht ook wel |
|
quote: Dat ben ik met je eens, de Totem heerst de pannen van het dak! Onlangs heb ik bruyne troon binnen gekregen, die vond ik een stuk minder. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Ik heb Bruyne Troon nu ook sinds een tijdje en ik moet zeggen dat ik het een geniaal album vind. Vocalen vind ik erg bruut klinken, en misschien is het humoristisch maar toch vind ik het behoorlijk zwartgallig allemaal. Gewoon een originele band met een heerschende stijl. Are You Dead!? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hoe is bruyne troon in vergelijking met de totem? [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 26-01-2004 22:18] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik vind hem persoonlijk beter, vooral de vocalen vind ik erg bruut klinken, de banjo is trouwens ook volop aanwezig. Hoewel ik een nummer als Holebeard Blues dan wel weer zonde vind op zo'n goede CD. Vette introtjes ook allemaal. Het artwork is ook heerschend. En het zit vol met die typische langzamere dissonante stukjes van Lugubrum. Ik vind het een steengoede schijf. Ik heb hem maar weer eens in mijn CD-speler gerost. Admiraal van de Holle Plons! [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 26-01-2004 22:35] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Die banjo is zo gaaf Toch maar is aanschaffen dan tot nu toe vind ik alles wat ik van lugubrum ken heerschen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
En toch blijven de meesterlijk zieke riffs op Al ghemist het meest geniale van lugubrum. |
|
quote: Welk nummer!? |
|
het gaat om eht nummer "Aardmannen" verder: Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |