|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
koen is wel lekker van het rellen de laatste tijd zeg hehe Je moeder. |
|
Wat ziet dat wijf van Arch Enemy er trouwens belabberd uit op die foto op de voorgaande pagina...snap niet dat hele volksstammen metalheads hier op geilen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
het is uberhaupt een vrouw, dat zal het zijn Je moeder. |
|
quote: Waren die krassen op Koen's gezicht van die gast?! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Correct!! |
|
Oeh oeh meer details van elkaar meppende mannen, spannunnnnnd! |
|
quote:Wat een retard! Dat waren flinke krabben! [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 10-12-2006 20:55] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Als het fiks open lag (met bloed en ontvelt enzo) krijg je er prachtige rode langdurige littekens van, voor vermindering hiervan.. calendulan creme gebruiken. Anyway, volgend jaar hopelijk weer een heerschende editie! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-12-2006 20:58] |
|
Calendulan...je lijkt mn ma wel. Maar littekens zijn vet metal! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Hehe werkt serieus goed, uit ervaring. |
|
scarface Je moeder. |
|
quote: Gewoon daar baardhaar kweken.. |
|
quote: ik heb er een in m'n onderrug, komt bruin spul uit. erg smerig |
|
tenzij het op zn voorhoofd was Je moeder. |
|
ff laatste update voor mayo betreffende XXL na concerten. Arnhem Metal Meeting. ---> Stortebeker -----> Hotel Bosch -----> Station in een toestand gelijkend aan die in Rijssen vorige week maar dit keer zonder . Ergens daar tussenin mijn slaapplek voor die nacht kwijt geraakt. Aldaar 2 uur geslapen onder in de redelijk verwarmde parkeer garage (Tip). Half Negen thuis en lekker mijn bed in gekropen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik ben trots op je XXL. |
|
quote: Gewoon kweken, harstikke sexy joh. quote: Bonnie, dat is je onderrug niet.. dat is je poepgaatje. Tijdig naar toilet en goed afvegen will do.. |
|
Godver, wat was het gisteren weer een gezellige dag! Thronar was wel leuk, al was het niet helemaal mijn ding... Flesh Made Sin was weer ongelooflijk vet! Ik heb nog steeds last van mijn nek en stem van FMS Moonsorrow was ook niet mijn ding, maar het was wel erg grappig om samen met Moordlustige Hamster de rondedans te doen Skyforger was leuk, maar jammer dat het geluid zo ongelooflijk slecht was dat ik gewoon na twee nummers weer weggegaan ben... Tankard was zoals verwacht geweldig. Ik heb me kostelijk geamuseerd de eerste twee nummers... Daarna vond iemand het nodig om mijn (kapotte) enkel te vertrappen waardoor ik met veel pijn de zaal uitgelopen ben omvervolgens even later aan de zijkant te staan. Helaas ben ik na Tankard naar huis gegaan vanwege mijn enkel, maar ik heb desalniettemin een leuke dag gehad. Ook nog erg veel ZM-ers gezien en gesproken trouwens... Ik ga geen namen noemen (Audio)... FREEZE |
|
quote: Muzikaal gezien vond ik het geweldig, de sfeer was na afloop van dit incident dan ook weer erg goed |
|
Het geluid was enkel op het kelderpodium goed te noemen. In de beide grote zalen was het een drama met enkel Moonsorrow als positieve uitschieter. Optredens van Aeternus, Necrophobic en Melechesh kwamen hierdoor maar erg matig uit de verf. Verder veel bekenden en veel gezelligheid dus ik heb me uitstekend vermaakt |
|
Weet je zeker dat je in het Musis Sacrum stond? |
|
quote: Dat vroeg ik me ook al af. Het geluid in beide grote zalen stond over het algemeen veel te hard, maar in die kelder was de kwaliteit van het geluid gewoon beroerd! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Gast Te gek hehe. Tjonge ik zit nog steeds na te genieten van gister. Anathema was voor mij wel de band van de dag. Kippevel tot en met, Anathema wordt de komende weken hier grijsgedraaid! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |