|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Relaxed, volle bak morgen dus Against God and Government |
|
Ja, beterzz. Gezelligheid, en . Hoppa! lalalala General Surgery lalalala You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ondanks een verrekte enkelband ga ik toch gewoon naar de AMM morgen... En jongens wat heb ik er weer zin in! FREEZE |
|
Hier idem!! Ancient Rites Against God and Government |
|
quote: en we hebben hinker nummer 3 [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 08-12-2006 15:26] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ga je me dragen anders? Zenial |
|
quote: Met een klein duwtje zo opgelost. |
|
quote: Ligt eraan of het trap op of trap af is Zenial |
|
quote: Nee hoor, alhoewel trap af sneller gaat.. maar een manke kan trap op duw ook wel door naar beneden pleuren. Laten we het wetenschappelijk gaan uitzoeken, tot morgen.. |
|
Ik noem: utrecht |
|
quote: Jij kijkt écht elke minuut op de site he. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nee, ik keek op metalfan |
|
Nog erger. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nee, dan was het wel de Utrecht Metal Meeting. |
|
... je snapt me niet .. |
|
quote: Wel als je het hebt over de enorme trappendrukte in Utrecht. |
|
quote: Gaaf laten we allemaal Jenje's cryptische woordspelletje spelen. Zeg gewoon wat je bedoelt homo Zenial |
|
quote: Of wees gewoon een heel klein beetje op de hoogte van het nieuws... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Laten we allemaal net als Zenial overal op zeiken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ... van 100 jaar geleden. |
|
quote: Dat is uiteraard erg passend voor in het AMM topic. Nou hebben de mensen er al zin in? |
|
quote: |
|
quote: Nou? He? Nou? Vertel dan? Hebben jullie er allemaal al zin in????? *hand bij het oor Ik hooooooor niks.... Anyway, vorig jaar bergen sneeuw.. dit jaar regen? Mooi ja, hopen dat de treinen een beetje rijden hehe. |
|
Treinen en rijden. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |