|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Understatement spelfout weggehaald... |
|
Ach ja wrijf het er nog maar even in Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Uhuh Maar hoe ist met je poot nu dan? spelfout weggehaald... |
|
quote:Tnx !!! Helpt me weer een aantal gaten door het overmatige & op te vullen in mijn geheugen |
|
quote:Moet vrijdag weer naar het ziekenhuis. Dan gaan ze kijken of de onsteking verholpen is. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Regeer! Stoute jongeman!! WAT heb JIJ met MIJN stokjes gedaan? Ik mis ze Mijn mooie handgemaakte chinese stokjes waarover de chinezen 3 uur hadden gedaan om het mooi te maken en die ik voor 15 euro wilde verkopen. Tegen het einde aan had ik ze nog, daarna.. eh.. weg? Kut zeg |
|
quote: Pfft hij had de trein helemaal niet gemist. Hij zat vanaf het begin al op te scheppen dat hij lekker bij zijn collega in de camper mocht slapen. |
|
Huh? en aan mij vragen of hij in de kofferbak mee terug mocht, hahaha. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
ja die collega van mij was ik al een hele tijd kwijt en was bang dat ik hem niet terug zou vinden. Vandaar dat ik toch met de trein terug wilde. |
|
quote: Zijn dit misschien de stokjes die in mijn neus hebben gezeten? |
|
quote: Eh.. ja Sorrie nog daarvoor.. denk ik [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-12-2006 21:30] |
|
UHhhhhhhhhh Jij had ze er in geplant? Of was het mijn eigen idee? [Dit bericht is gewijzigd door trol op 11-12-2006 21:32] |
|
quote: Ik denk eh ikke, aangezien ik ze in veel neuzen heb gestopt. Maar jij hielp wel mee om ze erin te houden, geloof ik. |
|
Ah hehehehe.. Weer een half onthouden wazig tafereel verklaard.. Nou nog de aanrandingspoging van stiggy en een vreemde verklaren en dan ben ik weer een heel eind op weg om de avond aan elkaar te breien in mijn hoofd. Nou ja.. Een klein eindje dan.. Volgend jaar misschien maar eens IETS minder dronken zijn hehehe.. |
|
quote: Wow wat een rotte gast dan! Hopelijk houdt Koen er geen littekens aan over. quote: Ok dan, goeie zaak, was het een bekende trouwens? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Gokje, was het toevallig die gast hier rechtsonder in beeld met het Taake shirt? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Geen flauw idee; ik ben niet gegaan. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-12-2006 22:39] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat weet ik, maar deze persoon voldoet aan de beschrijving en stond tijdens Aeternus ook al irritant te zijn. Bovendien draagt 'ie spikes in de pit, wat sowieso gay is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: goed plan trollemansch.. heir sluit ik me bij aan.. maarja, je weet dat eht elk jaar weer mis gaat met ons.... dezxe keer te erg zelf... haha maarja, de fiets is nog heel.. alleen mijn lichaam neit meer... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Vergeleken met vorig jaar was het nu maar IETS meer zuipen. Moet volgend jaar dus wel weer op idioot wangedrag uitlopen. Kan Elbrich al weer lopen? |
|
Hehe, hoorde trouwens dat 2 jaar geleden iemand door een muur was gelopen, dit keer wel alles blijven staan? |
|
Je moeder. |
|
quote:Dat hele ``in de pit'' kan wel uit die zin weg |
|
quote: ach ja, blauwe benen zijn redleijks exy... vraag me af hoe iedereen er over denkt die je tegen de schenen hebt lopen trappen de hele avond.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |