|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Straks heen |
|
quote: Hehehe en dan wazig op het station blijven hangen.. |
|
Nee nee. Dit keer crashplek geregeld in Arnheim. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Krijg net een smsje van stig dat ze graag wil dat ik over 20 min al haar kant op ga. Ik ben net wakker. HERE I COME! [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 09-12-2006 10:50] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Je hoeft helemaal niet meer te komen. Subtiel kamerolifantje |
|
Iemand nog twee kaartjes nodig? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
voor iedereen die wel gaat, hoe was immolation? Suck my piss |
|
Precies. Ik offer me wel op en vang Stiggie op in Arnhem. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Homo! Dat sneeuwballengevecht was dikke lol! Zodadelijk nog even snel peuken kopen en dan *hop* half uurtje met de bus FREEZE |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 09-12-2006 11:14] Subtiel kamerolifantje |
|
Zo stevig ontbijt op ... kan er de hele dag weer tegenaan. Ik hoop dat de rij dit jaar wat sneller gaat .... als je aan het indrinken bent , moet je soms zo nodig (gelukkig is er dan nog de V&D) |
|
Zo nog effe boodschapjes doen en een hapje eten en dan gaan met die banaan... |
|
quote: Jij bent er ook? Mooi, dan heb ik het er wel voor over. Nu nog even kijken met thuiskomen enzo. |
|
Ik ben er altijd, goudvis heerschheid |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
Mijn oren suizen. |
|
dan moet je oordoppen meenemen... en ja oordoppen zijn stoerder dan een week lang piepende oren [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-12-2006 1:39] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik weet, maar ik vergeet ze altijd. |
|
Mooi feestje, veel bekenden, goed bier en jagermeister Prima vermaakt! |
|
Ancient Rites Melechesh Pungent Stench Anathema Immolation Wàt een dag..... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
piiiiieeeeeeeeeeppppppppppp |
|
wat was de setlist van anathema en hoe was het? Je moeder. |
|
Anathema was gaaf. Goed optreden. Setlist was volgens mij als volgt: Nieuw nummer ? Balance Closer Nieuw nummer ? Empty Deep One Last Goodbye Judgement Flying Sleepless Fragile Dreams Koning, Keizer, Admiraal. Heerschen doen ze allemaal |
|
Hoe heette die band die als Arch Enemy (support) op het programma stond? metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |