|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik was na Tankart ook de film kwijt, kassa vrouw van 50 proberen te versieren, moet niet gekker worden. Against God and Government |
|
Bij Tankard ging 't best raaaaaaarrrrr. Gelukkig was er nog whiskey, om de kater te verzuipen. <- Whiskey |
|
quote: Ik heb iets gehoord over dat er een dokter is gebeld ivm met hartkloppingen? |
|
Haha, teveel dope? |
|
quote: Dat biertje hou je nog tegoed trouwens. Zou je nog één teruggeven,maar is der niet meer van gekomen. spelfout weggehaald... |
|
quote: Komt goed Against God and Government |
|
quote: Okidoki spelfout weggehaald... |
|
quote: weet er zelf neit meer zoveel van, want ik was knock-out... hahaha maargoed, prima feestje! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wat heb ik me daar de sletterige grouppie uitgehangen zeg. Sta zowat met de hele line up op de foto, de hoer die ik ben spelfout weggehaald... |
|
Ik hoor het al wel weer, ik was zeker niet de enigste die stront en stront zat was haha. Against God and Government |
|
quote: Oh nee, zeer zeker niet. spelfout weggehaald... |
|
Misschien een idee om volgend jaar een aparte zaal te maken waar je alleen toegang krijgt met een bepaalde hoogte promillage zodat we alleen onszelf nog tot last zijn en kunnen meppen, schoppen, gebruiken, misbruiken wat we maar willen. *prikt ballonetje kapot* |
|
spelfout weggehaald... |
|
Het was weer erg gezellig! Sta weer met Erik van AR op de foto ha ha. Alleen raar dat de parkeergarage 8 euro kost terwijl op de site van AMM stond dat er een special price van 3 euro was afgesproken (was vorig jaar nl wel zo). en de parkeergarage ging pas om 01.30 dicht terwijl overal stond dat hij al om 00.30 dicht ging (scheelt toch weer een uur). Ik vond zelf Moonsorrow, Tankard (wat een pens heeft die zanger!) Arch Enemy en Immolation super en heb heel veel bekenden gezien en gesproken. Alleen gaan we volgend jaar wel ergens anders eten want die broodjes warm vlees en kroket komen op het laatst je neus uit! Volgend jaar meer variatie?! see you at occultfest! |
|
quote: Liever niet. Dan moet ik daar met jou gaan zitten |
|
Fukk! Hadden ze daar kroketten; dan had ik misschien toch maar moeten gaan The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Arnhem She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Heb ik je aangerand? Waarom? Wanneer? Hoe? En vooral, was het lekker? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Aan de overkant, lekker wokvoedsel! Of eh de Kentucky Fried Chicken, ook in de buurt. Ga ik liever voor de vers gewokte groenten met kip. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-12-2006 18:17] |
|
Er zit een eetgebeuren naast!! Je kunt er via de zijdeur komen (tenminste vorig jaar) Dus ingang in en dan links. Vorig jaar heel lekker gegeten. Dit jaar maar overgeslagen om watvoorredendanook. Subtiel kamerolifantje |
|
De MacDonalds, al weet ik niet zeker of ons ploegje daar volgend jaar weer welkom is spelfout weggehaald... |
|
Is het trouwens meer mensen opgevallen dat er best veel mensen van een beveiligingsbedrijf in Arnhem rondliepen die dag? Ik heb er meerdere op het station gezien, en ook nog 1 of 2 in de binnenstad. |
|
quote: Ja, bij het "busincident" waar wij bij waren, waren ze er ook onmiddelijk bij. spelfout weggehaald... |
|
quote: Inderdaad. Op station bier zuipen mocht trouwens wel deze keer. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |