|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, wat een orange grip heeft Günther daar |
|
Hij ziet er daar wel erg oud uit en hij had z`n haar wel mogen scheren "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Flesh Made Sin? Op het D&T podium, of bedoel je Aeternus op het Nuon podium? Die zijn namelijk omgewisseld en dat stond niet op het speelschema dat werd uitgedeeld. Tijdens Aeternus, vroeg iemand me ook al "wie zijn dit eigenlijk"... Verder heb ik me redelijk vermaakt, ondanks het feit dat ik de lul... uhhh, de BOB was. Alleen de garderobe was niet zo handig geplaatst en het geluid stond af en toe wel erg hard (gelukkig oordoppen bij). Thronar was wel geinig, Aeternus goed, Flesh Made Sin speelde gelijkwaardig aan het optreden op BOA, slechts de laatste twee nummers van Ancient Rites gezien, die eigenlijk wel heel aangenaam klonken. Na een geslaagd optreden van Melechesh deed Antaeus me niet zo veel en na 1 nummer dan ook maar naar Pungent Stench gegaan wat een stuk beter klonk. Tijdens Moonsorrow voornamelijk gegeten en vanuit de deuropening mee geluisterd/gekeken. Daarna het geflierefluit van Skyforger aanschouwd. Best grappig, maar dat vind ik op cd beter te pruimen. Toen maar naar Necrophobic en dat was achteraf gezien niet eens zo'n slecht idee, want dat was erg aangenaam. Vervolgens me prima vermaakt bij Tankard (iets waar ik nu pijn van heb aan de nekspieren). Toen met de intentie om even 1 of 2 nummers van General Surgery te kijken, erg lang moeten wachten en dat duurde zo lang dat ik naar Anathema ben gegaan, alwaar ik net het eerste nummer had gemist, maar verder wel een erg gave show heb kunnen aanschouwen. Arch Enemy deed me niet veel en begon me behoorlijk te vervelen. Was ook al enigzins pissig omdat er een glas Jägermeister over m'n shirt/broek was gelopen, toen 1 of andere onverlaat de bar kantelde... Een hele dag staan is toch niet goed voor je fysieke gesteldheid, dus slechts een paar deuntjes van Immolation meegepikt (wat zeer goed klonk overigens) en toen maar vroegtijdig vertrokken. Tot volgend jaar! Iemand al enig idee welke bands er dan spelen? Oh ik ben zo nieuwsgierig!!! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik heb mij goed vermaakt daar. Is iemand trouwens zijn telefoon kwijt? Ik heb er een en die is dus niet van mij.... Subtiel kamerolifantje |
|
Je kon dus uiteindelijk toch gaan, nog knokken met nix dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
yeah, we willen nu wel eens weten hoe het zit Fuck the world and fuck you |
|
Heb het kaartje opgehaald en ben alleen gegaan. Heb haar niet gesproken. Dus...that's it. oehoe! Hoe ZM-soap verantwoord. Subtiel kamerolifantje |
|
NIxie helemaal verdrietig.. nou ja zeg! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Die is denk ik van die Kim uit groningen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Weet iemand toevallig wat er dan aan de hand was met 2 van die gasten tijdens het concert van Moonsorrow? |
|
Die met dat lange haar en dat zwarte shirt aan bedoel je? Geen idee. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja, en zo'n andere kerel met kort krullend haar, stond in 1 keer te janken. Edit: Er waren zoveel gasten met lang haar, en een zwart shirt! [Dit bericht is gewijzigd door metallica92 op 10-12-2006 19:07] |
|
lol@XXL Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja! Er was zeker wel iemand die haar telefoon kwijt was. Diegene zal wel erg blij zijn met dit nieuws. |
|
Ik heb contact emt haar. Wat een geluk voor haar dat ik een hippie ben. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ja, vertel mij wat. Weer een drama opgelost en dat voor een metal weekend. |
|
quote: Echt waar? Wat een vreemde snuiters liepen daar allemaal wel niet rond? |
|
quote: Ja, die stond vrij lijp te doen (ellebogen en vuisten) en heb ik bij de tweede keer dat hij dat deed maar naar de grond gewerkt, en hierbij helaas nog een halve ros van de zanger van Thronar opgavangen. |
|
quote: Ha; Koen was het niet zo met je actie eens of ging het per ongeluk? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hij was het júist met mijn actie eens en wilde die knakker een ram verkopen, maar schampte hierbij mijn oor |
|
En nog meer mensen met foto's melden zich :D Ancient Rites: Melechesh: Pungent Stench (tijdens het beschrijven van Arch Enemy): Moonsorrow: Anathema: en Arch Enemy: www.icemotion.nl |
|
quote: Hmm...voor een battle metal band moet hij dus nog wel ff leren mikken Was het muzikaal nog wat? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Namens Koen heb ik het volgende te melden: Deze gozer heeft meerdere waarschuwing van Koen en andere mensen gehad, deze werden genegeerd en hij ging gewoon door met zich zwaar te misdragen en heeft hierbij Koen zijn gezicht open gekrabt. Koen was het zeer eens met Trevoc en heeft hem daarna een knal voor zijn bek gegeven en helaas heeft hij hierbij Trevoc schampt. quote: De klap was heel erg raak, omdat meneer idd huilend weg liep en er zelfs geruchten gingen dat meneer een gebroken neus had ... [Dit bericht is gewijzigd door Domicella op 10-12-2006 20:49] |
|
O. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |