|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe ik ook trouwens Volgens mij hebben ze aardig wat mensen daar 'gehad' Zenial |
|
komt er dit jaar geen AMM? |
|
Geen idee! Hopelijk wel maar denk het niet. |
|
quote: Was vorig jaar gezegd dat 2007 de laatste editie was. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: In Arnhem wel ja www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
ja, maar toch heb ik het idee dat de arnhem metal meeting enkel in arnhem plaats kan vinden |
|
quote: Dat is natuurlijk ook logisch gezien de naam. maar de organisator kan wel verder gaan onder een andere naam misschien, en dan in een ander dorp of stad. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote: Om het zo te laten heten wel ja.... Goed opgemerkt zeg! |
|
als je in de regio kan blijven vind ik dat je gewoon dezelfde naam kan houden. |
|
schubbekutteveen metalmeeting Je moeder. |
|
quote: gaat het dan ergens anders verder? |
|
Graspop metal meeting |
|
Word er nou nog geneuzeld over een vervolg op AMM of begrijp ik dat verkeerd? Persoonlijk denk ik dat als MR KLISTER met een vervolg op AMM voor 2008 op de proppen zou komen hij inmiddels wel iets van zich had laten horen. Lijkt me dat je zoiets niet even in een maandje op poten zet, he? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: 2008 komt sowieso geen AMM. see you at occultfest! |
|
joh |
|
quote: wist je dat nog niet? see you at occultfest! |
|
Het schijnt ook zo te zijn dat de goudvishal niet meer bestaat |
|
quote: WAT????????????? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Straks ga je me ook nog vertellen dat de beatles uit elkaar zijn |
|
quote: joh! dat meen je niet! see you at occultfest! |
|
SLOTJE? |
|
quote:Ze leven zelfs niet meer allemaal. sorry. |
|
quote: Nu ze het PTT gebouw slopen--> komt er een nieuwe doornroosje naast Nijmegen CS? |
|
quote: jazeker, mooie locatie niet? slotje? |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |