|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja ik heb er wel zin in, bands boeien me niet zoveel op Ancient Rites na, maar het wordt weer een marathon bier drinken. Against God and Government |
|
Hmm, maat van me heeft nog geen kaartje. Hier iemand die eentje over heeft, of iemand kent die er eentje over heeft? Mailen dan graag naar: info@fearsomepromotions.nl BVD! |
|
quote:Je vergeet: * Heeft onze grote kleine vriend metallica92 wel op tijd een kaartje weten te bemachtigen? |
|
quote: Ik verkoop mijne voor € 350 Deal??? Against God and Government |
|
Haha, ik zal het hem vragen.* * oh nee toch niet, sukkel |
|
quote:Melechesh, Immolation, Anathema... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mwah is wel leuk, maar niet meer dan dat, ik ga vooral om de gezelligheid en om het bier. Against God and Government |
|
quote: Tuurlijk. |
|
quote: Kon ik Immolation maar zien... zucht. |
|
quote: Even een tip, aan de deur worden ze NIET meer verkocht, dus als hij niks kan regelen op zulke korte termijn zou ik als ik hem was niet meegaan om extreem hinderlijke situaties te vermijden. "O, eh, je kunt niet mee naar binnen?" "Nee, blijkbaar niet." "Oke, wacht jij hier maar een uurtje of 7, wij gaan, doei." [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 08-12-2006 18:22] |
|
quote: Zenial niet? Post boven de jouwe? |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Zal er eens heen mailen. |
|
Zal er eens heen mailen. |
|
quote: Ja, zondag ofzo. Maarre succes. |
|
Moet me ook weer niet al te druk maken om een ander die zo dom was om steeds maar te wachten met het halen van kaarten. Op zich is het eigen schuld, maar ja hij is ook de BOB.... |
|
quote: Dat is dan genoeg reden om je wel druk te maken, hup regelen man! De BOB is altijd handig om mee te nemen, daar mag men best wel wat meer moeite voor doen. |
|
ik heb nu al spijt dat ik niet ga. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Geloof er niks van. Je durft gewoon niet, al die zm-ers daar. |
|
zin in wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Ik ga naar waking the dead. daar zullen ook een hoop Zm lui aanwezig zijn, hehehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Jij ook altijd met je foto's overal van maken... Bla |
|
quote: Niet zo veel z-emmers als bij AMM en WTD duurt nog zo lang! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Valt best wel mee, en zo kan ik nog even sparen, want dat zal wel weer nodig zijn muhahahahahahahahaha Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |