|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat goed ! Fuck the world and fuck you |
|
Ze nemen alles maar aan hierzo. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: |
|
quote: Klein detail is dat ik niet bij de redactie zit, Raimond Redneck. Dat wordt lachen binnenkort om jouw reviews! Nog zo stoere internet warrior. |
|
Geen punt en je vergeet de komma. |
|
quote: http://www.nu.nl/news/944227/122/Vrouw_overleden_na_wedstrijd_waterdrinken.html Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: quote: |
|
Maar kunnen die kinderen nu met een Wii spelen dan of niet? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wat een troet. Subtiel kamerolifantje |
|
Ik dacht dat je hier mensen heel ontopic de meest gruwelijke doden in wenst? ...wat ik nog moet doen: word compleet geflipt doordat je elke minuut 1 waterdruppel op je hoofd krijgt de hele dag lang en spring een ravijn in! |
|
quote: |
|
quote: Samen voor ons eiguh, laat de rest de rambam krijguh samen voor ons eiguh, want alleen is maar alleen Samen voor ons eiguh, tegen hun die ons bedreiguh Samen voor ons eiguh slaan wij ons er wel doorheen Maar welkom en sterf, dus. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Grindcore reviews zijn over het algemeen in een zin samen te vatten? 'Het rost, maar had net zo goed een van de 10.000 duizend andere talentloze kutplaten kunnen zijn die wekelijks uitgebracht worden.' 1/10 edit: "Brutalness aint a disease!!" Nor is it an existing word.....althans, theoretisch zou het kunnen maar het wordt niet gebruikt. In de meeste woordenboeken staat het dan ook niet vermeld... [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 15-01-2007 11:42] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
'Tis net een Cro-Mag review hee! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nieuwe mensen? Doe eens deaud gaan dan. Kom! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Bicultureel zal ook nog niet in elk woordenboek staan |
|
quote: Op het gebied van Grindcore kun je ze niet veel intelligenter krijgen, vrees ik. |
|
quote: Net als 'aint'. REDNECK!! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Schaf er eens 1 of 2 aan zou ik zeggen bi·cul·tu·reel (bn.) 1 gericht op de kennis van de ontvangende cultuurgemeenschap en op het behoud van de elders verworven cultuur Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ik denk dan toch eerder aan een negert Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Well ain't ya momma proud boy! [edit1] Redneck en negertisme is qua taal best vewant. Hm, nogal logisch aangezien de meeste negers in de zuidelijke plantages zaten. [edit2] Ja welkom mensen! [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 15-01-2007 11:54] Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Maar de betekenis waar chelman naar verwijst (Persoon met meerdere nationaliteiten) staat er niet bij |
|
quote: O dat is alleen voor grindcore? volgens mij geldt dat voor alle metal zo'n beetje toch? |
|
quote: Op wat slaat dit dan? Gelul! Member of the iso-betawuste crew!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |