![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:HOOMOO ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
een verlaat welkom aan de nieuwelingen nou ja beter laat dan nooit ![]() ![]() |
|
idd beter laat dan nooit ![]() You're running in circles ![]() |
|
Nieuwelingen... pthoei! In mijn tijd hadden ze geen nieuwelingen GVD, alleen maar doorgewinterde rotten met een bierbuik en een gezonde haat tegen alles dat naar progressie rook. De jeugd van tegenwoordig ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik ben alleen hier een nieuweling he ![]() En daarbij heb ik ook een schurft hekel aan de jeugd van tegenwoordig ![]() You're running in circles ![]() |
|
Geboortedatum: Zondag 6 Maart 1988 Je bent zelf nog de jeugd ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 12-12-2006 13:40] ![]() |
|
Jij ook MM ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Jij ook Argus ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Hehe, in verhouding met jullie is ongeveer iedereen jeugd op ZM ![]() ![]() |
|
Alleen onder de 30 ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Dat zeg ik, ongeveer iedereen ![]() ![]() |
|
30gers for the win ![]() ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Hmmm een jaartje geleden hadden de 30-gers nog de overhand hoor ![]() Maar die zijn allemaal achter Oscura's kont aangegaan ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
En dat waren ook niet alleen de 30ers, hehe ![]() |
|
quote: Ik niet hoor ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Wij zijn dan ook geen Desperado's Roel ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Ik ben inderdaad nog jeugd. Maar ik vind niet dat ik onder de jeugd van tegenwoordig val ![]() You're running in circles ![]() |
|
Wij wel. Breezah taal FTW ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Dat mag he.. we wonen schijnbaar in een vrij land. iig dat is wat ze zeggen You're running in circles ![]() |
|
Ze liegen ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Ja zoiets had ik ook al. Ach als ik het er niet mee eens ben dan ![]() ![]() You're running in circles ![]() |
|
quote: ![]() Maar waarom is mental er dan nog? ![]() |
|
Te lam waarschijnlijk. ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |