|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:HOOMOO |
|
quote: |
|
een verlaat welkom aan de nieuwelingen nou ja beter laat dan nooit |
|
idd beter laat dan nooit You're running in circles |
|
Nieuwelingen... pthoei! In mijn tijd hadden ze geen nieuwelingen GVD, alleen maar doorgewinterde rotten met een bierbuik en een gezonde haat tegen alles dat naar progressie rook. De jeugd van tegenwoordig She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik ben alleen hier een nieuweling he En daarbij heb ik ook een schurft hekel aan de jeugd van tegenwoordig You're running in circles |
|
Geboortedatum: Zondag 6 Maart 1988 Je bent zelf nog de jeugd [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 12-12-2006 13:40] |
|
Jij ook MM Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Jij ook Argus Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Hehe, in verhouding met jullie is ongeveer iedereen jeugd op ZM |
|
Alleen onder de 30 Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Dat zeg ik, ongeveer iedereen |
|
30gers for the win Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Hmmm een jaartje geleden hadden de 30-gers nog de overhand hoor Maar die zijn allemaal achter Oscura's kont aangegaan Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
En dat waren ook niet alleen de 30ers, hehe |
|
quote: Ik niet hoor ben toch al weer 4 jaar 30ger Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Wij zijn dan ook geen Desperado's Roel Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik ben inderdaad nog jeugd. Maar ik vind niet dat ik onder de jeugd van tegenwoordig val You're running in circles |
|
Wij wel. Breezah taal FTW Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Dat mag he.. we wonen schijnbaar in een vrij land. iig dat is wat ze zeggen You're running in circles |
|
Ze liegen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ja zoiets had ik ook al. Ach als ik het er niet mee eens ben dan ik ze wel neer.. doen ze tegenwoordig allemaal You're running in circles |
|
quote: Maar waarom is mental er dan nog? |
|
Te lam waarschijnlijk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |