|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: wie jij bent meid? signature |
|
quote: Ja RTCW ET dus wel! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
De volgende 'Ga Eens Dood'-opmerking wordt met liefde en plezier beloond met een ban. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Waarom dat dan Illu, bedoel.. zo gaat het al een paar dagen hier en dat mocht wel.. waarom nu ineens niet meer dan En is dat alleen geldig voor vandaag of ook voor de komende dagen (en gaat men dan ook daadwerkelijk een ban uitdelen), komt er een limiet op te staan? Oh de vragen, de vragen... Welkom nieuwelingen! Enne jessy.. als in metaljessey? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-02-2007 20:42] |
|
quote: Nee, dan jij. Ooit wel eens in een muziektopic gepost? [Illusione]: Niet onterecht, maar pushing it.. last warning. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 22-02-2007 20:48] |
|
quote: quote: Illu.. actie!!!!! Edit: Alhoewel hij wel gelijk heeft. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-02-2007 20:43] |
|
quote: Voor hoe lang? Dan overweeg ik een dergelijke opmerking te plaatsen voor ik op vakantie ga. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Over de lengte kan gediscussieerd worden. Het loopt wat mij betreft echter de spuigaten uit op 't moment, zeker met sommigen. Last warning: Alle 'sterf', 'ga dood', etc. opmerkingen van vanavond worden beloond met een ZM-vrij avondje vanaf NU. En nu gaan we weer on-topic. Dat betekent: Geen discussie voeren over hoe onredelijk dit nu wel niet is. Er wordt nu ook een post in het mod-forum gemaakt over eventuele vervolgacties/bans/waarschuwingen. On-topic dus. Welkom nieuwelingen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Niks onredelijk, was het maar niet alleen voor vanavond. Bedoel een keer een geintje kan, maar om nu elke post dwangmatig te moeten beantwoorden met da verboden woorden.. neuh. Anyway, nogmaals.. welkom nieuwelingetjes. En go Illu |
|
quote: welkom steekt uw handen uit de mouwen en typt signature |
|
Maar Illu, dat spoort niet want nu breek je met een ZM traditie hoor !! toen ik hier kwam was het ook een en al dood en verderf waar mee ik "welkom "geheten werd !!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: jazeker.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ga eens.. je tanden poetsen ! Eh welkom? Klef nieuw iemand... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Oehw love it when you talk like that! Prrrrrrr. Welkom Jeszeszeszesy! [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 22-02-2007 21:30] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: |
|
Toch altijd iets me die belge e as wij onze kop ergens laten zien |
|
quote:Heb het al vaker gedaan, go ask my fat buddy Mental. Moet er alleen wat consequenter in zijn. Wat heb ik te verliezen... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Welkom allen, oh lieve nieuwelingetjes Jullie stralende aanwezigheid op dit knusse forum wordt van harte geapprecieerd en wij hopen van ganser harte dat jullie lief en leed met ons zullen delen. Ons streven is dat binnen onafzienbare tijd dit forum zal zijn als een warm lavendelgeurig bad waar gij u na een lange dag ploeteren behaaglijk in zult neervleien en met een welgemeende knuffel aan gans de online wereld uw vreugde zult zingen over de muziek die liefde is! Jubel en dans! Zo beter, Paul? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Kijk, Mark snapt 't. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Godver, dat was sarcastisch bedoeld She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Purrr! http://www.cultesdesgoules.nl.nu/ http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2521645 http://www.myspace.com/cultesdesgoulesnlnu |
|
quote: Lavendel? |
|
Eeeeeeeeehhhhhhh[affraidofillumodus] Hartelijk welkom altesaam[/affraidofillumodus] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:VET! [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 23-02-2007 14:48] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |