|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Neeee, Capelle. Tien minuutjes fietsen naar het alexandrium: http://www.alexandrium.nl/ |
|
quote: ruilen? je mag het trouwens ook gerust hebben, ik vind best echt een ontiegelijk kutdorp, gelukkig mag ik me doordeweeks in eindhoven bevinden eerst ieder weekend ede, jammergenoeg nu niet meer het geval edit, effe wat duidelijker [Dit bericht is gewijzigd door Esther op 07-03-2007 13:48] |
|
quote: wageningen...ede... beide bijna hetzelfde in ieder geval lekker dichtbij elkaar "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator |
|
Hmm, ik weet niet waar je inBest woont, maar de meeste wijken vind ik wel erg relaxed, maar zal er ook aan liggen dat ik er vroeger gewoond heb Ede daarintegen heb ik ook 3 jaar gezeten, dat mogen ze dan ook wel per direct platbranden van me, hehe |
|
quote: tja bepaalde delen van ede wel ja... maar goed, parkweg is dichtbij en anders naar wageningen "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator |
|
ik zou meteen heel nederland platbranden, overal is wel wat op aan te merken |
|
quote: quote: tortelduifjes [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 07-03-2007 13:51] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
quote: "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator |
|
quote: you like it? Het is de lichtinval ;') |
|
quote: True is trouwens ook niet met twee nullen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: stiekem wel... "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator |
|
quote: tss.. je bent me chick al en dan nog stiekem doen? Het is de lichtinval ;') |
|
quote: stel dat iemand toe kijkt... "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator |
|
quote: Hebben ze een reden jaloers te zijn Ja of niet natuurlijk.. Het is de lichtinval ;') |
|
zeg praten doen jullie maar over de telefoon of msn ofzo [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 07-03-2007 14:22] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Hij zit op zijn werk zonder msn en mailen heb ik ook geen zin mee in [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 07-03-2007 14:22] Het is de lichtinval ;') |
|
ik stem voor een BAN Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
|
Ik stem voor on-topic. En on-topic is dus geen slowchatten. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Sorry voor het laten zien van mijn ware haarkleur.. Anyway Welkom ries.. Het is de lichtinval ;') |
|
dit is wel walgelijk klef hoor! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
|
quote: Hmm, ik zat volgens mij vlakbij de parkweg (een van de achteruitgangen van die kazernes grenst er geloof ik aan) Maar ik vond de parkweg een van de meest crappy stukken van Ede, maar dat is dan mijn mening/ervaring. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |