|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Van een mongool kun je ook niet veel bijzonders verwachten nee .. |
|
Hahaha, Jenje blaft een keer.... en verstappen sprint weg! Jenje, ouwe pitbull die je bent! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Grindfetish .... Maar Faust/Heer Krieg/Orlando de Bock moet toch echt eens een hobby zoeken ... |
|
quote:En zo hoort het .. gast continu grote bek, mailt alle actieve leden plat over mij, maar als ie voor me staat is ie of poeslief of hij verbergt zich. |
|
Dat waren zijn laatste stuiptrekkingen? Illusione heeft de muren weer veilig gemaakt! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
De ban komt niet van mij. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hehehe, ik sta nummer 3 qua posts, maar ik heb nog nooit een meel ontvangen van hem. Niet dat ik erop sta te wachten ofzo, hehe. Of misschien valttie meteen in de spam box. Ik krijg zo'n meel of 200 per dag, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Je hebt je dapper gedragen waarde Heer Illusione! Je hebt geen ruimte gegeven en de vijand effectief onschadelijk gemaakt! Proost "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Misschien omdat je e-mail adres niet in je profiel staat? Ik heb ook nog nooit mail van hem gekregen. |
|
M'n hart en ziel voor ZM, waarde Staalman, m'n hart en ziel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Dat komt omdat ik geen normaal mail adres meer over had. Hij kent me zowiezo al van de nicks webblaster wim en oud vuil. En als je die opzoekt, dan staat er wel een mailadres in het profiel. Misschien is dat ingewikkeld? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik kom er opeens achter dat ik hier al sinds Woensdag 15 November 2006 - 17:41.36 geregistreerd ben, en me nog niet voorgesteld heb. Dus bij deze: Hoi. Ik heb nog wel ergens een foto van mij liggen... dus |
|
nou leuk, laat maar zien dan die bak |
|
Jij eerst. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
allang gedaan, niet voor herhaling vatbaar |
|
quote: Hehe, heb je zijn laatste mailtkjes richting mij geleznen? spelfout weggehaald... |
|
quote: Nee dus, ik had ook een mail. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ah, gevonden! Let vooral op het Hertog Jan shirt. (en niet op de bolle kop, deze foto is niet geheel recent meer ) Ik zal een nieuwe foto maken zodra mijn haar een beetje fatsoenlijke lengte heeft bereikt. Dat vind ik wel belangrijk, want dan geeft mijn uiterlijk mijn karakter beter weer, en dan zijn foto's dus representatiever. Ja, ik heb een afbeelding van een draak op mijn kastdeur. Ik ben daar zelf erg content mee. [Dit bericht is gewijzigd door Reddy op 18-02-2007 11:09] dus |
|
welkom I am the 1%. |
|
Die neusgaten |
|
Reddy de meesterfotograaf! Welkom/sterf! |
|
quote: wil je dat ik ga huilen? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Hallo luitjes, ik dnek zet hier toch maar even berichtje neer, soms ben ik wel wat sociaal alles goed hier? hehe! Ohja, hoi ik ben Gea 20, Deventer, bassiste, boeiend enzo.. |
|
Fijn, mooi voor je, mag je nu dood. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |