|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij de Maurits kazeren, daar zat ik, en via die achteruitgang kwam ik er ook bij dat station, toch? Maar ik vond die straat maar niets, de So what was opzich best geinig, maar als ik je rotzooi niet wil kopen wil ik gewoon met rust gelaten worden, hehe, enm dat ging niet altijd even goed, helaas. |
|
quote: Ik was het eerst daarmee Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Daarom doelde ik ook op Kimmey |
|
maar... [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 07-03-2007 16:34] Het is de lichtinval ;') |
|
quote: We houden van je hoor Kimmietje Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: J4w3l |
|
Hey mensen! Ik ben nieuw hier.. Zoals jullie zien ben ik fan van Dream Theater en dan vooral van John Petrucci! Voor de rest luister ik naar bijna alle metalgenres, van power tot black.. Verder is mn muzieksmaak erg breed. |
|
quote: Is er een ander forum mee gestopt ofzo??? anyway welkom dude Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Welkom hier! En laat de zuid holland gaylord / friko crew je vooral niet in je hol neuken! |
|
quote: moguh quote: 'k wist ut wel... [Dit bericht is gewijzigd door Der_Ries op 07-03-2007 17:14] "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator |
|
quote: Was dat niet de algemene voorwaarde van toelating???? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Dat je dat niet toe moest laten wel ja |
|
Damn...had het dus niet gehoeven Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Dude! Jij bént van de zuid holland gaylord / friko crew [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 07-03-2007 17:22] |
|
quote: Ede... Das balen voor je. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Hehe, idd. Als ik in Ede zou wonen zou ik ook doom gaan luisteren |
|
quote: 't feit dat ik in ede woon is erger voor mijn buren dan voor mij. ik ben meestal toch in arnhem of wageningen. en gij komt waar vandaan? quote: hehe lekker tussen de gereformeerden... "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator |
|
Godver 20 kilometer slowchatten doorlezen om te zien wat voor nieuwe zooi we nou weer in huis hebben, je zou toch denken dat ik wel wat beters te doen heb. Niet dus Welkom nieuwelingen en moge Odin's door het offeren van een zijner ogen verworven wijsheid over jullie ontluikende onbezoedelde leventjes schijnen als een almachtig vreugdevuur en jullie zieltjes gezwind doen opstijgen naar Valhalla, alwaar dampende kroezen bronzen gerstenat wachten. Of zoiets. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Owwwwwwwwww en jij houd de regio Noord bezet?? de dragqueens/orangegripcrew?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Veenendaal. En veenendalers en edenaren liggen elkaar nou eenmaal niet zo. Zowiezo, wat klinkt er nou beter: Veenendaler of edenaar. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Damn die is diep man..respect Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: thanks man |
|
quote: Mm...Veenendaler... Ken ik jou? Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Wat heb je liever, hondenstront of kattenpis? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |