|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Toevallig Nijmeegs? |
|
Nee toevallig niet hoezo? You're running in circles |
|
quote:wel, hoor. vraag burzy maar. Nieuwen : STERF enzo. Fuck the world and fuck you |
|
En weer een gek die gejoint is ^^ Bleed down to the fucking core...You're going down for fucking more...Screw your slimy guts...Driving me fucking nuts! |
|
En welkom!! en geloof me dat je dit niet snel zal horen hier |
|
ZM is als Herpes voor je minnares, dodelijk maak dat je weg komt Gargamel, Azrael is een demoon!!!!!!!!! signature |
|
quote: Dat had k al door quote: Wtf? [Dit bericht is gewijzigd door Freezing_Moon op 13-12-2006 1:47] Bleed down to the fucking core...You're going down for fucking more...Screw your slimy guts...Driving me fucking nuts! |
|
let niet op hypnos... hypnos is....... speciaal. @hypny "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Dat heb ik nu wel door ja Bleed down to the fucking core...You're going down for fucking more...Screw your slimy guts...Driving me fucking nuts! |
|
quote: hèèèèèèèèè Nieuw vers bloed.. sterf en verteer ende zo Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Mag ik u van harte welkom heten? |
|
Bloed? Waar? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Godver, is tegenwoordig iedere puber aan de metal of zo? Ik vind dat we een ledenstop moeten invoeren. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
We kunnen ook gewoon bestaande mensen bannen zodat het dinosaurusgehalte hier wat lager komt te liggen . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Alle heren onder de 30 er uit zeg ik ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Iedereen onder de 30 eruit |
|
30 inch of centimeter? I am the 1%. |
|
Lengte of breedte |
|
Ja, Jenje kan zich nergens op beroepen, behalve op zijn leeftijd en breedte. Wel een beetje zielig hoor . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Tja, helaas, verder is mijn leven leeg |
|
Iedereen even een knuffel geven aan Jenje! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Groupraaapeee! I am the 1%. |
|
Raj, ik wil me vaselineeeuuhhhh, liter pot! |
|
quote: Diepte is dat he Anders heb je het over mij Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |